سپاه بدون انحراف توانست مسیر تعالی انقلاب را ادامه دهد


سپاه بدون انحراف توانست مسیر تعالی انقلاب را ادامه دهد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی به مناسبت «روز پاسدار» نوشت: سپاه در بحبوحه حوادث و هیجان‌های سترگ انقلاب اسلامی توانست مسیر تعالی را ادامه دهد.

سپاه بدون انحراف توانست مسیر تعالی انقلاب را ادامه دهدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی خطاب به سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، «روز پاسدار» و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) «روز جانباز» را تبریک گفت.
متن پیام مذکور به شرح زیر است:
برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام
با احترام فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، «روز پاسدار» و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) «روز جانباز» را به حضرتعالی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
سپاه در بحبوحه حوادث و هیجان‌های سترگ انقلاب اسلامی ولادت یافت و رشد و بلوغ خود را در تلاطم سال‌های حماسه و ایثار تجربه کرد و پس از آن نیز که دوران جبهه‌بندی‌های عمیق و وسیع سیاسی و فرهنگی میان انقلاب و دشمنان بود، بدون لغزش و انحراف توانست مسیر تعالی را ادامه دهد.
تداوم موفقیت‌های جنابعالی و آحاد کارکنان ولایتمدار آن نهاد انقلابی و مردمی، برای دفاع از آرمان‌های بلند اسلام عزیز و دستاورد‌های گران‌سنگ انقلاب اسلامی، در پرتو عنایات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) و زعامت مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در پیروی از مکتب امام خمینی (ره) و ادامه مسیر نورانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.
رئیس بنیاد حفظ آثار ونشرارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری/ مواضع نظامیان اسرائیل بمباران شد+ جزئیات