خدمت رسانی 2 هزار و 980 جهادگر طی نوروز 1400 در خراسان جنوبی


خدمت رسانی 2 هزار و 980 جهادگر طی نوروز 1400 در خراسان جنوبی

هنری گفت: 480 نفر از جهادگران غیر بومی و 2 هزار و 500 نفر از جهادگران بومی استان در ایام نوروز 1401 در نقاط مختلف استان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی هنری» امروز (۱۴ اسفند) در حاشیه بازدید از گروه جهادی روستای چاهداشی شهرستان نهبندان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به هماهنگی مجموعه های نیروهای مسلح استان در سال جاری شاهد راه اندازی گروه های جهادی در کلیه نیروهای مسلح بودیم که در قالب قرارگاه‌های جهادی در نقاط مختلف استان فعالیت متمرکز را با هماهنگی مجموعه بسیج سازندگی در سطح استان انجام می‌دهند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در اردوی جهادی روستای چاهداشی حدود ۲۰۰ نفر جهادگر از ارتش جمهوری اسلامی، یگان ویژه ناجا، مجموعه نیروی انتظامی، بسیج جامعه پزشکی استان و همچنین سایر بخش درمانی بیمارستان های مرکز استان و شهرستان نهبندان به همراه گروه های فنی و مهارتی به مردم عزیز منطقه به مدت دو روز خدمات ارائه کردند.

هنری در ادامه افزود: در این اردوی دو روزه تعداد چهار هزار نفر از مردم منطقه از خدمات جهادگران بهره مند شدند.

وی گفت: در آستانه ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۱ با هماهنگی انجام شده جهت حضور گروه های جهادی میهمان و بومی در استان از ۲۵ اسفند ماه شاهد حضور قطعی بیش از ۹ گروه جهادی در سطح استان از دانشگاه های تهران خواهیم بود.


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: بالغ بر ۴۸۰ نفر از جهادگران غیر بومی با عرصه های فعالیت مشخص در پنج شهرستان استان در کنار بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از جهادگران بومی استان در ایام نوروز ۱۴۰۱ در نقاط مختلف استان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

هنری ادامه داد: در ایام نوروز از طریق سازمان بسیج سازندگی کشور پنج قرارگاه ملی جهادی مشخص شده است که در استان‌های محروم حضور خواهند داشت، یکی از این قرارگاه ها در استان خراسان جنوبی و در شهرستان زیرکوه حضور پیدا خواهد کرد و هماهنگی حضور گروه‌های جهادی دیگر و حمایت‌های مالی را هم از منابع ملی و استانی را انجام خواهند داد.

وی در پایان گفت: یکی از طرح های این قرارگاه کاشت ۴۰ هزار اصله درخت مثمر خواهد بود که در شهرستان زیرکوه در نقاط مختلف روستایی با کمک این گروه جهادی انجام خواهد شد و پروژه‌های عمرانی متعددی که زمینه اجرای آن فراهم شده است با حضور این عزیزان کار اجرایی آن پیگیری خواهد شد.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟