از ایجاد هیجان پرهیز کنید / توصیه‌های رییس فرابورس به مدیران دو باشگاه


از ایجاد هیجان پرهیز کنید / توصیه‌های رییس فرابورس به مدیران دو باشگاه

میثم فدایی رییس سازمان فرابورس در نشست مطبوعاتی امروز سازمان خصوصی سازی در ابتدای اظهاراتش توصیه‌های مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فدایی که همراه با چهره های اصلی واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس (قربانزاده مدیرعامل خصوصی سازی)، مصطفی آجورلو و رضا درویش (مدیران دو باشگاه)، به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهد، در میان حرف هایش توصیه ای به خریداران احتمالی سهام این دو باشگاه کرده است.
رییس فرابورس در نشست خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: واگذاری استقلال و پرسپولیس پروژه بسیار بزرگ و پر چالشی بود که در طی سه ماه گذشته همکاران عزیز من و همکاران بزرگوار و عزیز سازمان خصوصی سازی آقای دکتر قربان‌زاده، آقای رحیمی، آقای دکتر قدرتی و همچنین دو باشگاه بزرگ کشور زحمت زیادی برای آن کشیدند. من روزهای اولی که رسیده بودم و این بحث مطرح شد چون در سازمان بورس تجربه سهام عدالت را داشتم که به نتیجه نرسیده بود، این بار هم گفتیم احتمالا یک پروژه مثل سهام عدالت است که شروع می‌شود اما در نهایت به نتیجه ای نمی‌رسد اما خدا را شکر که نتیجه داشت. همت آقای قربان‌زاده در این موضوع واقعا مثال زدنی بود و با پیگیری هایی که ایشان داشتند و تلاش تیمی که در‌ کنار ایشان حضور داشتند پروژه را به نتیجه رساند.

او ادامه داد: یک تبریک ویژه هم به مدیران عامل دو باشگاه می‌گویم که من خودم فکر نمی‌کردم هیچ مدیر دولتی زیر بار افشای اطلاعات آن هم در اولین روزهای عمر کاری اش برود. معمولا سخت است که در روزهای اول کاری که شما اختیار هیچ چیز را نداشتی و کاری نکرده‌ای افشا انجام بدهی. واقعا حرکت این دو بزرگوار هم ستودنی بود. ما هم در فرابورس در خدمت این دو باشگاه و سهامداران عزیزشان هستیم. کارهایی را انجام دادیم و تمامی محیط قانونی حاکم بر فعالیت در بازار سرمایه را به دو باشگاه اعلام کردیم. روز چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه دو باشگاه تمامی کار خودشان را انجام دادند و در حال تکمیل آن هستند. دیشب کانال هواداران یکی از تیم ها را چک می‌کردم و داشتند گزارش کدال تیم حریف را بررسی می‌کردند و این دستاورد بزرگی است.

فدایی در پایان تاکید کرد: خواهشی که از مدیران عامل دو باشگاه، هواداران، پیشکسوتان، بازیکنان فعلی و تمامی متخصصین دارم این است که چه در عرضه اولیه و چه در معاملات ثانویه از ایجاد هرگونه هیجان به شدت پرهیز کنند. ایجاد هرگونه هیجان و مشاوره سرمایه گذاری برای این سهام و باقی سهام ها مشمول قوانین بازار اوراق بهادار می‌شود. خواهش می‌کنم از هرگونه ایجاد هیجان بر روی قیمت تابلو قویا پرهیز کنند چون ما اثراتی که در ۹۹ از این موضوع دیدیم اثرات بسیار ناگواری بود و اثراتی که در بلندمدت می‌گذارد قطعا اثرات نامناسبی برای دو باشگاه است. بنابراین از هرگونه هیجان برای خرید چه الان و چه در معاملات‌ ثانویه اکیدا خودداری کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان