رتبه 8 سیستان و بلوچستان در جدول تامین بارش سال زراعی جاری


رتبه 8 سیستان و بلوچستان در جدول تامین بارش سال زراعی جاری

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: میزان بارش ها درماه دی 7 برابر میزان بارش از ابتدای سال زراعی جاری بوده که همین موضوع استان سیستان و بلوچستان را در رتبه هشتم جدول درصد تامین بارش سال زراعی جاری قرار داده است.

به گزارش ایسنا- محسن حیدری در دیدار با عباسعلی ارجمندی، معاون توسعه و برنامه ریزی استانداری بیان کرد: هواشناسی استان با بهره گیری از کارشناسان کارآمد در صدد بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده به هم استانی های عزیز می باشد که وجود ادوات و تجهیزات پیشرفته هواشناسی می تواند این اداره کل را در دستیابی به این مهم یاری دهد. حیدری با بیان مشکلات مالی و عدم وجود بودجه مناسب خواستار افرایش اعتبار در این زمینه شد.

معاون توسعه و برنامه ریزی استانداری نیز ضمن تشکر از فعالیت ها و همکاری های هواشناسی با ستاد بحران استان در سیلاب اخیر استان اذعان کرد: هواشناسی نقش مهم و حیاتی در مدیریت بحران سیلاب های اخیر داشته است و در صورت عدم وجود هشدارهای به موقع این اداره کل، خسارات جانی و مالی بیشتری به بار می آمد.

عباسعلی ارجمندی در این دیدار از تمامی کادر فعال و زحمتکش هواشناسی تقدیر و تشکر کرد و در رابطه با حل مشکلات مالی موجود در آن اداره کل، قول مساعدت و همکاری داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی