مجیدی _ ژستد ؛ اعتمادی که یکشنبه هم ادامه دارد


مجیدی _ ژستد ؛ اعتمادی که یکشنبه هم ادامه دارد

رودی ژستد مهاجم فرانسوی استقلال اگرچه در ترکیب این تیم و به خصوص روی نبردهای هوایی موفق بوده، اما در امر گلزنی چندان نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند. نوشته مجیدی _ ژستد ؛ اعتمادی که یکشنبه هم ادامه دارد...

مجیدی _ ژستد ؛ اعتمادی که یکشنبه هم ادامه دارد

احتمال حضور فیکس رودی ژستد در دیدار برابر گل گهر
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | 16:45
مجیدی _ ژستد ؛ اعتمادی که یکشنبه هم ادامه دارد

رودی ژستد مهاجم فرانسوی استقلال اگرچه در ترکیب این تیم و به خصوص روی نبردهای هوایی موفق بوده، اما در امر گلزنی چندان نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهاجم فرانسوی استقلال در مصاف با گل گهر نیز به عنوان یار فیکس به میدان خواهد رفت.

به گزارش پارس فوتبال، رودی ژستد مهاجم فرانسوی استقلال اگرچه در ترکیب این تیم و به خصوص روی نبردهای هوایی موفق بوده، اما در امر گلزنی چندان نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند.

در شرایطی که استقلال امید اول قهرمانی در لیگ برتر به شمار می‌رود، انتظار گلزنی از مهاجم اول تیم بالا است اما ژستد در این امر موفق نبوده است.

در این شرایط شایعاتی پیرامون احتمال نیمکت نشینی این بازیکن و دادن فرصت به سایر مهاجمان از جمله مطهری و رمضانی مقابل نساجی به وجود آمده بود.

گفته می‌شد مجیدی احتمالا به مهاجم دیگری در بازی یکشنبه اعتماد کند اما با توجه به صحبت های امروز سرمربی استقلال ژستد همچنان در ترکیب اصلی به میدان می‌رود. سرمربی استقلال امروز اعلام کرد که صد درصد از عملکرد ژستد راضی است و او با ادامه روند کنونی به تیمش کمک خواهد کرد.

با این تفاسیر شاهد حضور ادامه دار ژستد در ترکیب اصلی استقلال خواهیم بود.این مهاجم فرانسوی جلوتر از کوین یامگا و امیرحسین حسین‌زاده مثلث هجومی استقلال را تشکیل داده‌اند.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!