خرید ویزا برای کشور هند تنها با 4 قدم فقط در قاصدک 24!


اگر هند را برای سفرهای توریستی، کاری، تحصیلی و… برگزیده‌اید؛ باید به انتخاب شما تبریک بگوییم! چرا که این کشور پرجمعیت دیدنی‌های زیادی برای عرضه دارد. شما می‌توانید در سفر خود به هند از معابد معروف، سواحل محبوب، آثار کهن و حتی حیات وحش بی‌نظیر آن دیدن کنید. همچنین اگر قصد تحصیل یا تجارت در […] نوشته خرید ویزا برای کشور هند تنها با 4 قدم فقط در...

اگر هند را برای سفرهای توریستی، کاری، تحصیلی و… برگزیده‌اید؛ باید به انتخاب شما تبریک بگوییم! چرا که این کشور پرجمعیت دیدنی‌های زیادی برای عرضه دارد. شما می‌توانید در سفر خود به هند از معابد معروف، سواحل محبوب، آثار کهن و حتی حیات وحش بی‌نظیر آن دیدن کنید. همچنین اگر قصد تحصیل یا تجارت در این کشور را دارید؛ می‌توانید به سراغ دانشگاه‌ها و مراکز تجاری بیشمار آن رفته و فرصت‌های کاری و تحصیلی زیادی برای خود پیدا کنید. البته باید توجه داشته باشید قبل از خرید تور هند و سفر به این کشور، باید برای دریافت ویزای هند اقدام کنید. بدین منظور ما در این مطلب قصد داریم شما را با تک‌تک مراحل دریافت ویزا آشنا کنیم و آسان‌ترین شیوه‌ی اخذ آن را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

خرید ویزا برای کشور هند تنها با 4 قدم فقط در قاصدک 24!

اولین قدم، آشنایی با انواع آن

ویزای هند از لحاظ نوع، تردد و همچنین مدت زمان اقامت به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم. همچنین توجه داشته باشید که در انتخاب نوع ویزا می‌بایست با دقت عمل کنید. زیرا مسئولین مربوطه‌ی این کشور به دقت مدارک و اهداف شما از خرید ویزای هند را بررسی خواهند کرد و هرگونه عدم صداقت باعث ریجکتی ویزا خواهد شد.

ویزای توریستی: این ویزا با نام‌های ویزای مسافرتی، ویزای عادی و همچنین ویزای گردشگری هند شناخته می‌شود. شما با داشتن این ویزا می‌توانید سفری دلچسب به هند داشته باشید و به گشت‌وگذار در این کشور بپردازید. علاوه‌بر این موارد، ویزای تحقیقاتی برای استادان، محققان و پژوهشگران نیز عرضه می‌شود که به‌علت دشوری‌ها در دریافت آن؛ توصیه می‌کنیم از ویزای توریستی استفاده کنید. در ادامه با مدارک لازم برای این ویزا و همچنین قیمت آن آشنا خواهید شد.ویزای کاری: ویزای کاری برای آن دسته از افراد توصیه می‌شود که دارای پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمایان این کشور هستند. با ارائه مدارک لازم و همچنین دعوت نامه از سوی شرکت ها یا مراکز شغلی هند، دریافت ویزای هند میسر خواهد بود. همچنین خوب است بدانید نوع دیگری از ویزای این کشور نیز وجود دارد که برای کارآموزان ارائه می‌شود. در گذشته برای شرکت در دوره های کارآموزی و کارورزی، افراد دچار دشواری‌های بسیاری شده و ملزم به دریافت ویزاهای دیگر بودند. اکنون با دریافت ویزای کارآموزی و داشتن شرایط لازم، می‌توانید به هند سفر کنید و به آموختن شغل بپردازید.ویزای تجاری یا ویزای بیزینس: این ویزا را با نام ویزای کسب و کار نیز می‌شناسند و برای تاجران، صاحبان کسب و کار و… توصیه می‌شود. لذا اگر قصد تجارت در هند و برپایی شغلی جدید یا گسترش آن را دارید می‌توانید با خرید ویزای تجاری هند به مقصود خود برسید. ناگفته نماند این ویزا جزو ویزاهای بلند مدت هند (مانند ویزای یک ساله) قرار دارد که نیازمند مجوزها و دعوت نامه های قانونی است.ویزای ترانزیت: ویزای ترانزیت به شما امکان عبور از این کشور و رسیدن به مقصد موردنظر را می‌دهد. با این نوع ویزا می‌توانید اقامت کوتاه و حداکثر 3 روزه ای در این کشور داشته باشید. همچنین خوب است بدانید تمامی ویزاهای ترنزیتی به ویزای فرودگاهی نیز شهرت دارند.ویزای تحصیلی: یکی دیگر از انواع ویزای این کشور که می‌تواند به عنوان ویزای بلند مدت نیز صادر شود، ویزای تحصیلی هند است. برای دانشجویان و تمامی افرادی که قصد تحصیل در هند و ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزشی این کشور را دارند، خرید این ویزا توصیه می‌شود. البته باید بدانید که شرایط این ویزا دارای فاکتورهای مهمی شناخته می‌شود که مدرک پذیرش از دانشگاه های هند یکی از آن‌هاست.ویزای درمانی: اخذ ویزای کشور هند برای درمان به دو صورت شکل خواهد گرفت. نوع اول آن به صورت بلند مدت و نوع دیگر آن به صورت ویزای الکترونیکی صادر می‌شود. در نوع ویزای الکترونیکی، فرد مجوز اقامت کوتاه (مثلا 60 روزه) را دارد و پس از زمان گفته شده می‌بایست از کشور خارج شود. برای ویزاهای بلند مدت درمانی نیز فرد باید ثابت کند نیازمند جراحی های ضروری و حساس مانند جراحی قلب و مغز است.

خرید ویزا برای کشور هند تنها با 4 قدم فقط در قاصدک 24!

دومین قدم، جمع آوری مدارک لازم

از آنجایی که مراحل اولیه دریافت ویزا برای هرنوع آن یکسان است؛ تفاوتی ندارد شما برای کدام یک از آن‌ها اقدام کنید. پس اگر قصد خرید ویزای تحصیلی، مسافرتی، تجاری و… دارید؛ می‌بایست در ابتدا فرم ویزای هند را به‌صورت آنلاین دریافت کنید و آن را کامل کرده و پرینت بگیرید. سپس به سراغ جمع‌آوری مدارک رفته و آن‌ها را مطابق فرم ویزا گردآوری کنید. ما نیز در ادامه این به معرفی مدارک لازم برای ویزاهای توریستی هند خواهیم پرداخت.

فرم تکمیل شدهاصل پاسپورت با اعتبار حداقل 7 ماهکپی از تمام صفحات شناسنامهکپی کارت ملی2 قطعه عکس رنگی پرسنلی با زمینه سفید (4*6)بلیط هواپیما هند و واچر هتل (رفت و برگشت)بیمه مسافرتی

خرید ویزا برای کشور هند تنها با 4 قدم فقط در قاصدک 24!

سومین قدم، آشنایی با هزینه‌ها

بی‌شک آشنایی با قیمت ویزا و هزینه‌های آن یکی از مهمترین بخش دریافت ویزا شناخته می‌شود. بدین ترتیب قصد داریم شما را با قیمت یکی از پرطرفدارترین ویزاهای هند، یعنی ویزای توریستی آشنا کنیم. درصورت خرید این ویزا از قاصدک24 که آژانس مسافرتی پیشنهادی ماست؛ می‌بایست تنها 60 دلارپرداخت کنید. البته توجه داشته باشید تردد، میزان اعتبار و… می‌توانند بر قیمت ویزا تاثیرگذار باشند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم برای آشنایی دقیق باقیمت‌ها از مراکز و آژانس‌های مسافرتی دارای اعتبار استفاده کنید که در ادامه به طور مفصل به آن می‌پردازیم.

آخرین قدم، انتخاب مرکز مناسب برای دریافت

آخرین قدم را به انتخاب مرکز مناسب برای دریافت ویزا اختصاص داده‌ایم و قصد داریم شما را با یکی از محبوب‌ترین آژانس‌های مسافرتی آشنا کنیم. شما می‌توانید برای اخذ ویزاهای گوناگون مانند ویزای هند، ویزای دبی، ویزای ترکیه و… از قاصدک24 استفاده کنید. برای این منظور با پشتیبانی آن (75269-021) تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان ممکن خریدهای خود را به انجام برسانید. همچنین خوب است بدانید شرایط اخذ و هزینه ویزای هند برای ایرانیان تفاوت چندانی نکرده است. بلکه مراحل دریافت آن مطابق موارد گفته شده می‌باشد. ولیکن برای اطلاع از وضعیت دقیق آن می‌توانید با همین مجموعه در تماس باشید تا از شرایط آن در هر لحظه با خبر شوید. همچنین به خاطر داشته باشید که برای تور هند (https://is.gd/YOvfHv ) نیز می‌توانید از قاصدک24 استفاده کنید و سفر دلچسب و جذابی را تجربه کنید.

در نهایت شما می‌توانید باتوجه به مراحل گفته شده در این مطلب، برای گرفتن ویزا اقدام کنید. قاصدک24 نیز تمامی این خدمات را برای شما به انجام می‌رساند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن ویزای موردنظر خود را دریافت کنید. افزون بر این موارد، قاصدک24 خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهد که می‌توانیم به ثبت نام بیمه مسافرتی ارزان، رزرو هتل با کمترین نرخ و حتی خرید تورهای مسافرتی متنوع اشاره کنیم. همچنین اگر قصد خرید بلیط های مسافرتی مانند بلیط هواپیما، اتوبوس، قطار، بلیط های چارتری و… را دارید؛ توصیه می‌کنیم به سایت آن مراجعه کرده یا به صورت تلفنی با پشتیبانی قاصدک24 تماس بگیرید. ناگفته نماند این آژانس مسافرتی محبوب به شرکت فرش تا عرش قاصدک کارمانیا تعلق داشته و از بهترین مجموعه‌های خرید خدمات گردشگری است.

برای خرید انواع بلیط هواپیما اینجا را کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403