کلانتری: خوشحالم نویدکیا برگشت/ زمین حافظیه 3 مصدوم روی دست ما گذاشت


کلانتری: خوشحالم نویدکیا برگشت/ زمین حافظیه 3 مصدوم روی دست ما گذاشت

سرمربی فجرسپاسی می‌گوید زمین نامساعد ورزشگاه حافظیه باعث شده بازیکنان تیمش مصدوم شوند و دست‌شان بسته باشد.

به گزارش ایسنا، علی اصغر کلانتری در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: خوشحالم محرم نویدکیا که سپاهان برگشت. قلبا دوست داشتم این اتفاق پیش نیاید. کاری به مسائل داخلی ندارم اما خوشحالم که او برگشت. اتفاق خوبی برای فوتبال ایران است که امثال آقای نویدکیا در فوتبال ایران باشند. بازی برای هر دو تیم مهم و سرنوشت ساز است. ما سپاهان را می‌شناسیم و شرایطش را از ابتدا پیگیر هستیم. سعی کردیم در این چند روز که روی نقاط و ضعف حریف کار کنیم. این بازی از طرف ما و سپاهان جای اشتباه وجود ندارد و هر تیمی اشتباه کند، راه بازگشتی ندارد. ما سعی کردیم بتوانیم اشتباهات خودمان را کمتر کنیم و از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کند.

او درباره غایبان تیمش عنوان کرد: سه بازیکن مصدوم هم زمین نامساعد حافظیه روی دست ما گذاشته است اما جای این بازیکنان را بازیکنان ذخیره پر کردند و در چند جلسه تمرین هم نشان دادند که میتوانند جایگزین‌های خوبی باشند.

کلانتری اضافه کرد: ما تا هفته هفتم یا هشتم خوب بودیم اما متاسفانه مصدومان زیاد در خط حمله تیم‌مان باعث شد نتوانیم کیفیت‌مان را ارائه و ادامه دهیم. مجبور شدیم از پست‌های غیر تخصصی‌مان در خط حمله استفاده کنیم. ما در چند دیدار گذشته خیلی بهتر شدیم و توانستیم موقعیت سازی کنیم. امیدوارم بتوانیم در بازی پیش رو خوب کار کنیم و حتی اگر یک موقعیت‌ هم داشته باشیم، باید از آن استفاده کنیم.

او در پایان گفت: بازی مقابل سپاهان سخت است اما باید در شرایط بازی مقابل این تیم قرار بگیریم. سپاهان تیم بسیار خوبی است و می‌خواهد در این بازی امتیازات کامل را کسب کند. هر تیمی بتواند از موقعیت‌ها استفاده کند، پیروز میدان خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس