پیدا شدن موجودی فضایی در خیابان‌های سیدنی/ تصاویر


کشف موجودی عجیب و غریب، در یک روز بارانی در سیدنی، زیست شناسان را سرگردان و کاربران شبکه‌های اجتماعی را متحیر کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، موجود کوچکی که در خیابان‌های سیدنی استرالیا پیدا شد، زیست‌شناسان، دانشگاهیان و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به یک اندازه شگفت‌زده کرده است. به گزارش Ladbible، آقای «هری هیز» صبح دوشنبه در حال دویدن بود که به طور تصادفی با این موجود برخورد کرد. این شهر در روزهای اخیر تحت تأثیر بارندگی شدید قرار گرفته است، اما این حیوان عجیب و غریب در منطقه سیلابی یافت نشده و آقای هیز آن را هنگام دویدن در حومه ماریکویل سیدنی پیدا کرد که از سیلاب در امان بود.

او می‌گوید: «به گمانم این موجود نوعی جنین است، اما با شیوع کووید، وقوع جنگ جهانی سوم و سیل‌هایی که در حال حاضر در جریان هستند، بعید نیست که این موجود هم یک آدم فضایی باشد!»

پیدا شدن موجودی فضایی در خیابان‌های سیدنی/ تصاویر

آقای هیز ویدئویی از این موجود را در اینستاگرام منتشر کرد و این کلیپ ویدئویی از آنجا به دیگر رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر منتشر شد. این فیلم نشان می‌دهد که او با چوب به این موجود ضربه می‌زند، اما جسم آن بی‌حرکت باقی می‌ماند.

پیدا شدن موجودی فضایی در خیابان‌های سیدنی/ تصاویر

اخبار مربوط به این موجود عجیب و غریب، که بسیاری در رسانه‌های اجتماعی آن را "بیگانه" یا آدم فضایی توصیف کردند، پس از انتشار عکس آن توسط لیل آهنکان، یک اینفلوئنسر استرالیایی محبوب در اینستاگرام، با کپشن «این چیه؟»، بیش از پیش وایرال شد.

حتی زیست‌شناسان نیز از کشف این یافته عجیب و غریب سرگردان مانده‌اند؛ الی الیسا، زیست‌شناس اسرالیایی، این تصویر را در اینستاگرام بازنشر کرد و از مخاطبان خود برای شناسایی این موجود کمک خواست. او نوشت: «این چه موجودی است؟ من خیال کردم که یک جنین پوسوم (سومین حیوان بومی استرالیا) است، اما هیچ زمینه یا مقیاسی برای این حدس ندارم. حتی هیچ یک از همکاران من هم نتوانستند تشخیص دهند که دقیقاً با چه موجودی مواجه هستیم».

پیدا شدن موجودی فضایی در خیابان‌های سیدنی/ تصاویر

یک جنین ماهی، یک دانه در حال جوانه‌زدن و حتی یک بچه قورباغه جهش‌یافته؛ همگی حدس‌هایی بودند که رد شدند.

لازم به ذکر است که Ladbible برای شناسایی این موجود به دانشگاه سیدنی و دانشگاه نیو ساوت ولز نیز مراجعه کرد، اما هیچ یک از دانشگاهیان نیز نتوانستند آن را شناسایی کنند.

منبع: ndtv / مترجم: الهه جعفرزاده

4747

کد خبر 1609568

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عجایب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ورود سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال به ایران + عکس