تعویض دو نوزاد پس از تولد در بیمارستان


تعویض دو نوزاد پس از تولد در بیمارستان

دو زن که در سال 1964 پس از تولد در بیمارستان تعویض شدند، قصد شکایت از مسئولان بیمارستان را دارند.

بعضی اوقات زندگی واقعی شبیه به یک فیلم سینمایی است. به تازگی دو زن که زمان تولد در بیمارستانی مشترک با هم تعویض شدند، اعلام کرده اند قصد ارائه یک شکایت از مسئولان بیمارستان را دارند. بنا به گزارش «تینا اینیس» و «جیل لوپز» که هر دو در ۱۸ می‌ سال ۱۹۶۴ در بیمارستانی در اکلاهما به دنیا آمده بودند، توسط عوامل بیمارستان تعویض شدند.

این کشف وحشتناک پس از آن صورت گرفت که تینا با انجام آزمایش DNA قصد داشت تا در مورد خانواده اش بیشتر بداند. با این حال زمانی که نتایج به دست آمده لیستی از نام‌هایی را که او هرگز نشنیده بود، نشان می‌داد او دچار حیرت همراه با کنجکاوی شد. پس از تحقیقات طاقت فرسا تینا متوجه شد که دو نام از این لیست _ جویس و جان بریستر _ دوقلو‌های بیولوژیکی او هستند.

بیشتر بخوانید

حیرت صاحبخانه از پیداکردن درب مخفی در خانه + تصاویر

با این حال شوک بزرگتر زمانی به تینا وارد شد که مادر تینا، کاترین جونز نیز آزمایش انجام داد و نتیجه آن هیچ مطابقتی با دخترش نداشت. با این اتفاقات تینا حدس زد احتمالا زمان تولد در بیمارستان تعویض شده باشد.

جیل لوپز و تینا اینیس در سال ۱۹۶۴ در یک روز و در یک بیمارستان به دنیا آمدند، اما ۵۵ سال بعد آن‌ها متوجه شدند زمانی که نوزاد بودند در بیمارستان تعویض شده اند. بعد از سال‌ها، پذیرش چنین چیزی ساده نبود. تینا شروع به جستجوی افرادی کرد که در همان تاریخ در بیمارستان متولد شده بودند. او در نهایت با جیل روبه‌رو شد که حتی به کاترین مادر فعلی تینا شباهت داشت.

تعویض دو نوزاد پس از تولد در بیمارستان

بنابراین زمانی که جیل آزمایش DNA را انجام داد، نتیجه آن نشان داد که کاترین مادر واقعی او است. تینا در این باره گفت: "تنها چیزی که به آن فکر می‌کردم این بود که چطور آن را به مادرم بگویم. فقط فکر می‌کردم او طاقت شنیدن این واقعیت را ندارد."

کاترین که از شنیدن این خبر کاملا دلشکسته و نابود شده در این باره گفت: "من نمی‌توانستم تینا را از دست بدهم او همیشه دختر من خواهد بود. از همان لحظه‌ای که تینا را در آغوشم گذاشتند او را دوست داشتم."

تعویض دو نوزاد پس از تولد در بیمارستان

گفتنی است؛ تینا جیل و کاترین اکنون قصد دارند از بیمارستان به دلیل وقوع این اتفاق ناگوار شکایت کنند. در حالی که جیل و کاترین توانستند دوباره به هم بپیوندند، اما متاسفانه تینا نتوانست پدر و مادر واقعی خود را که پیشتر از دنیا رفته بودند ملاقات کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس