جزو مدعیان المپیک برزیل هستیم/ رسانه‌ها ما را نمی‌بینند


جزو مدعیان المپیک برزیل هستیم/ رسانه‌ها ما را نمی‌بینند

ملی پوش کرمانشاهی تیم فوتبال ناشنوایان ایران به قهرمانی تیم ملی در رقابت های آسیایی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با جوانگرایی که در تیم شده و سطح آمادگی بالا، می توانیم یکی از مدعیان المپیک برزیل باشیم.

شاهین برزگر در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به در پیش بودن رقابت های المپیک ناشنوایان ۲۰۲۲ برزیل، اظهار کرد: تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران که سال گذشته با قهرمانی در رقابت های آسیایی سهمیه حضور در المپیک برزیل را گرفت، اکنون خودش را برای حضور در این بازی ها آماده می کند.

وی که سال گذشته با همراهی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در کسب این قهرمانی سهیم بود، افزود: برای حضور در المپیک برزیل تاکنون شش مرحله اردو و چند بازی تدارکاتی برگزار کرده ایم و تا زمان اعزام هم این اردوها ادامه پیدا می کند.

این ملی پوش فوتبال ناشنوایان ایران به حضور ۲۰ تیم از چهار قاره در مسابقات فوتبال المپیک برزیل اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تیم ملی کشورمان با زحمات کادر فنی و مربیان خوبش از سطح آمادگی بالایی برای حضور در این رقابت ها برخوردار است.

وی ادامه داد: باتوجه به حضور تیم های قدرتمندی همچون اکراین، ترکیه، برزیل، آلمان، مصر، آرژانتین و کره جنوبی کار دشواری در این رقابت ها در پیش داریم، اما با جوانگرایی صورت گرفته می توانیم ادعا کنیم که جزو مدعیان خواهیم بود.

برزگر خاطر نشان کرد: مربیان تیم ملی هم معتقدند که با جوانگرایی صورت گرفته شاهد کسب نتایج خوبی در المپیک ۲۰۲۲ از سوی تیم ملی کشورمان خواهیم بود.

وی شرایط این روزهای تیم ملی فوتبال ناشنوایان را خوب توصیف کرد و گفت: اردوها با کیفیت بسیار بالایی برگزار می شود و مشکل خاصی در تمرینات نداریم.

ملی پوش فوتبال ناشنوایان در ادامه با گلایه از بی توجهی مسئولین استانی به ورزشکاران ناشنوای استان، عنوان کرد: درحال حاضر تنها هیات ناشنوایان و بویژه خانم قره ویسی- نایب رییس هیات- به شرایط من و ۱۳ ملی پوش دیگر ناشنوایان توجه می کنند.

وی در ادامه یکی از دلایل بی توجهی به ورزش ناشنوایان را رسانه ای نبودن آن و عدم پخش زنده مسابقات دانست و افزود: ورزش ناشنوایان چون فرصتی برای خودنمایی در رسانه ها نداشته، بنابراین مسئولین هم چندان به آن توجهی نمی کنند که امیدواریم این نگرش اصلاح شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر