ثبت فعالیت های کانون ها از طریق سامانه «بچه های مساجد» باید مورد توجه قرار بگیرد


ثبت فعالیت های کانون ها از طریق سامانه «بچه های مساجد» باید مورد توجه قرار بگیرد

حجت الاسلام امیدی گفت: ثبت فعالیت های کانون ها از طریق سامانه «بچه های مساجد» باید مورد توجه قرار بگیرد و کانون ها حتما به ثبت برسند و برخورداری از کد ملی ثبت ملی موجب حمایت از طرح های فاخر مساجد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (یکشنبه 15 اسفند) در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: هدف از تشکیل جلسه امروز بزرگداشت جایگاه مسجد و فعالان این عرصه است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس افزود: به دلیل نکات بهداشتی مراسم با تعداد محدود برگزار شده است و این جلسه فرصتی برای شنیدن دغدغه های بچه های مساجد استان است و در سالی که گذشت برای حمایت همه جانبه از کانون های فرهنگی هنری مساجد تلاش شد.

وی اضافه کرد: با رویکرد جدید فرهنگی دولت، دستگاه های ذیربط حوزه فرهنگ در منصب جدید و مدیران این دستگاه ها به حمایت از مساجد، گروه های جهادی و فعالیت فرهنگی تمیز توجه ویژه دارند و از این حوزه حمایت مضاعف می کند.

حجت الاسلام امیدی تاکید کرد: در بحث کرونا، کانون های مساجد برای توزیع بسته های معیشتی، رسیدگی به محرومان در محله های مختلف، اشتغال و .... تلاش مطلوبی داشته اند و در روستاهای دور افتاده استان این کانون ها تلاش های فرهنگی جهاد گونه ای دارند.

وی ادامه داد: در حوزه زنان و خانواده تحولات خوبی داشتیم و به طور خاص طرح خانواده متعالی دنبال شده است که کار علمی و قوی دنبال می شود و در مجموعه شهرداری شیراز طرح مسجد محوری رقم خورده که اقدام ارزشمندی است.

حجت الاسلام امیدی تصریح کرد: ثبت فعالیت های کانون ها از طریق سامانه «بچه های مساجد» باید مورد توجه قرار بگیرد و کانون ها حتما به ثبت برسند و برخورداری از کد ملی ثبت ملی موجب حمایت از طرح های فاخر مساجد خواهد شد.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان