مسعود دیانی معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران شد


مسعود دیانی معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران شد

علی رمضانی طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین مسعود دیانی را به عنوان معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین مسعود دیانی طی حکمی از سوی علی رمضانی(مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران) به عنوان معاون شعر و ادبیات داستانی این موسسه منصوب شد.

در حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مسعود دیانی آمده است: «با استعانت از خداوند متعال؛ نظر به مراتب شایستگی‌ها، تعهد انقلابی، سوابق ادبی و مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران» منصوب می‌شوید.

از آنجا که با عنایت خاص وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه شعر و ادبیات داستانی و تصویب اعضای محترم هیات امنای مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، از این پس سطح تشکیلاتی آن واحد سازمانی از دفتر به معاونت ارتقاء می‌یابد؛ شایسته است تدابیر لازم را برای سیاستگذاری و راهبردپردازی، همچنین ارتقاء کیفی و کمی فعالیت‌ها، با نظرداشت اولویت اصلیِ حمایت و تقویت جریان‌های فعال و متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی اتخاذ نمایید.»

حجت الاسلام و المسلمین مسعود دیانی دانش‌آموخته حوزه علمیه قم و دانشجوی دکتری دین پژوهی است؛ در کارنامه او فعالیت‌هایی همچون سردبیری برنامه‌ ادبی «شب روایت» و برنامه «شب های هنر»، سردبیری برنامه «سوره»، سردبیری مجله‌ ادبی «الف‌یا» و عضویت در تحریریه‌ ویکی‌شیعه دیده می‌شود.

گفتنی است، پیش از این غلامرضا طریقی (سرپرست دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران) بود که طی حکمی به عنوان مشاور مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در امور فعالیت‌های فرهنگی منصوب شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی