ژله آبرنگی | طرز تهیه ژله آبرنگی با شکلی زیبا و خوشمزه


آموزش تهیه ژله آبرنگی پایه دسر امروز که به شما آموزش می دهیم فقط ژله است البته با خلاقیت خود میت وانید مواد دیگر به ژله اضافه کنید و آن را خوشمزه تر هم کنید. در این مطلب روش تهیه ژله آبرنگی را به شما آموزش می دهیم. مواد لازم برای ژله آبرنگی ژله با طعم […] نوشته ژله آبرنگی | طرز تهیه ژله آبرنگی با شکلی زیبا و خوشمزه...

آموزش تهیه ژله آبرنگی

پایه دسر امروز که به شما آموزش می دهیم فقط ژله است البته با خلاقیت خود میت وانید مواد دیگر به ژله اضافه کنید و آن را خوشمزه تر هم کنید. در این مطلب روش تهیه ژله آبرنگی را به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم برای ژله آبرنگی

ژله با طعم و رنگ های مختلف

ژله آبرنگی | طرز تهیه ژله آبرنگی با شکلی زیبا و خوشمزه

طرز تهیه ژله آبرنگی

در ابتدا چند رنگ ژله را با همان دستوری که بر روی بسته نوشته است آماده کنید.هر بسته ژله را با یک لیوان آب جوش یک لیوان آب سرد حل کنید و هر کدام را در ظرفی جداگانه بریزید تا ببندد.پس از اینکه ژله ها بست آنها را به صورت تکه های بزرگ و نامنظم ببرید و در قالب مورد نظر به صورت مخلوط بریزید طوری که کمی پایین تر از لبه قالب را پر کنند.سپس یک عدد زله آلوئه ورا را بر روی بخار آب جوش حل کنید و تا گرم است روی ژله های رنگی بسته شده و سرد، داخل قالب بیزید تا کمی آنها را آب کند و یک سایه رنگی ایجاد کند.میزان گرمای ژله باید جوری باشد که وقتی دست خود را به آن می زنید انگشت شما گرما را جس کند ولی نسوزد.باید دقت کنید نسبت به میزان حجم قالب آولئه ورا بریزید مثلا اگر به اندازه 10 لیوان جا داشت شما حتما 5 لیوان ژله آلوورا درست کنید.در ضمن باید قالب ژله های رنگی را درون یخچال قرار دهید و سپس ژله آلوورا را روی آنها بریزید تا در اثر تکان خردن رنگ ها به هم نریزند.
ژله آبرنگی | طرز تهیه ژله آبرنگی با شکلی زیبا و خوشمزه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه