شوت 35 متری برای شکستن طلسم نکونام (عکس)


ذوب‌آهن با بازگشتی استثنایی برابر فولاد نوار 36 هفته شکست‌ناپذیری نکونام در خوزستان را پاره کرد.

به گزارش ورزش سه، در حالی که ذوب‌آهن خیلی زود با گل دقیقه‌ی سوم پریرا از حریف خودش عقب افتاده بود، به بازی برگشت و با گل باقرپسند، نیمه‌ی اول را مساوی به رختکن رفت.

در نیمه‌ی دوم مسابقه با وجود حملات شاگردان نکونام، این ذوب آهن بود که به گل رسید. در دقیقه‌ی ۸۹ بازی و روی یک توپ‌ربایی سینا اسدبیگی متوجه جلو آمدن شهاب گردان شد و از فاصله‌ای 35 متری ضربه‌ را به سمت دروازه زد. او به خوبی خروج گردان را تشخیص داد و قصد داشت که با یک ضربه چیپ توپ را از او رد کند و به تور دروازه برساند.

شوت 35 متری برای شکستن طلسم نکونام (عکس)

در این لحظه گردان که پس از خروج نابهنگام، رو به عقب گام بر‌می‌داشت موفق شد دروازه را نجات دهد اما توپ جلوی دروازه افتاد و محمد امین درویشی با یک استارت سریع بلافاصله با حضور در محوطه‌ جریمه دروازه را باز کرد تا در دقیقه 89 تیمش را در آستانه پیروزی قرار دهد.

فولاد که پس از این گل تلاش داشت تا گلزنی کند، موفق به این کار نشد تا بعد از 36 هفته شکست‌ناپذیری فولاد در ورزشگاه فولاد آره‌نا، جواد نکونام مجبور باشد برد حریف را به سرمربی‌اش تبریک بگوید. هرچند گل پیروزی ذوب را درویشی به ثمر رساند، اما از نقش پررنگ سینا اسدبیگی در رقم خوردن این گل نمی‌توان به سادگی عبور کرد‌؛ بازیکنی که بدشانس بود و گل هفته به نامش ثبت نشد.

شوت 35 متری برای شکستن طلسم نکونام (عکس)
شوت 35 متری برای شکستن طلسم نکونام (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در