مدیرعامل جدید انتشارات سروش صدا و سیما تعیین شد


مدیرعامل جدید انتشارات سروش صدا و سیما تعیین شد

معاون منابع مالی و سرمایه انسانی رسانه ملی در حکمی ابراهیم شکوری را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت انتشارات سروش منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد شهریاری در این حکم تولید محتوای مکتوب متناسب با هویت ایرانی – اسلامی، بهره‌گیری از استعدادها و ظرفیت‌های رسانه ملی برای جریان‌سازی فرهنگی و تقویت حوزه تولید محتوای اختصاصی کودک، نوجوان و خانواده را از اهمّ وظایف مدیرعامل جدید انتشارات سروش خوانده است.

در این حکم همچنین آمده است: حضور پررنگ در عرصه پخش دیجیتال کتاب و مجلات سروش، ترجمه کتب فاخر به زبان‌های دیگر و توزیع در سایر کشورها و تهیه پیوست‌های فضای دیجیتالی برای ترویج و ارجاع‌دهی به تولیدات سروش از دیگر وظایف مهم جنابعالی است که امید می‌رود در چارچوب منویات مقام معظم رهبری، قوانین و ضوابط جاری کشور و یاری کارکنان خدوم رسانه ملی محقق شود.

ابراهیم شکوری، دانش‌آموخته دکتری علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) در مرحله نگارش رساله است و پیش از این مسئولیت‌های مدیرکلی امور مجلس، مدیرکلی اخبار داخلی و مدیریت مستندسازی شبکه خبر رسانه ملی را در کارنامه خود دارد.

مدیر دفتر نمایندگی صداوسیما در نیویورک، مقر سازمان ملل متحد و مدیر خبر دفتر نمایندگی رسانه ملی در بیروت نیز تجربیات برون‌مرزی اوست.

معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صداوسیما همچنین از زحمات و تلاش‌های سیدصادق رضایی در زمان تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی