بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا| فلاحی و کاظمی از صعود به نیمه نهایی بازماندند/ تلاش 5 نماینده ایران در روز ششم


بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا| فلاحی و کاظمی از صعود به نیمه نهایی بازماندند/ تلاش 5 نماینده ایران در روز ششم

دو نماینده بوکس ایران با شکست در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از روز چهارشنبه 11 اسفند ماه در امان اردن آغاز شد و به مدت 13 روز ادامه خواهد داشت.

امروز (یکشنبه - 15 اسفند ماه) و در پنجمین روز مسابقات، میلاد فلاحی در مرحله یک چهارم نهایی وزن 57 کیلوگرم نوجوانان به مصاف فاروخ تولاگانف از ازبکستان رفت و با ارائه مبارزه‌ای بسیار خوب مغلوب حریف قدرتمند خود شد. فلاحی راند نخست این مبارزه را قاطعانه به سود خود خاتمه داد، اما در ادامه در دو راند بعدی مغلوب شد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.

در دیگر رقابت امروز نیز، مهدی کاظمی در مرحله یک چهارم نهایی وزن 54 کیلوگرم مقابل دانیاروف تمیرخان از قرقیزستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

فردا (دوشنبه - 16 اسفندماه) و در ششمین روز مسابقات، نیما بیگی در مرحله یک چهارم نهایی وزن 54 کیلوگرم به مصاف شباب عبدالله از کویت خواهد رفت. بیگی در نخستین دیدار خود از سد کوزای السود از فلسطین گذشته بود.

علی‌اصغر افشاری نماینده وزن 57 کیلوگرم ایران هم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف بختیاران آرابایف از قزاقستان می‌رود. در وزن 60 کیلوگرم جوانان نیز امیرعباس کبودند در مرحله یک چهارم نهایی با سخراب امینوف از ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

همچنین محمد پارسی در مرحله یک چهارم نهایی وزن 63.5 کیلوگرم به مصاف وانشاج از هند خواهد رفت و در مرحله یک چهارم نهایی وزن 67 کیلوگرم، سینا مرتضوی به مصاف اسلام سوتوف از قزاقستان خواهد رفت.

هدایت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بوکس ایران برعهده رضا مهدی‌پور به‌عنوان سرمربی و مرتضی سپهوندی، مهدی طلوتی و محمد مهدی‌پور به‌عنوان مربی است. مهدی شفیعی نیز در این مسابقات سرپرستی تیم کشورمان را عهده‌دار است.


انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتقاد نماینده کنگره آمریکا از حمایت بی، چون و چرای واشنگتن از رژیم صهیونیستی