تمایل شخصی یحیی برای حفظ هافبک خاص پرسپولیس


خبرورزشی: از صحبت‌های یحیی گل محمدی چنین به نظر می‌رسد که خودش می‌خواهد آستین بالا زده و با شاگردش مذاکره کند! یکی از مهم‌ترین بازیکنان پرسپولیس در دو فصل اخیر بدون شک میلاد سرلک هافبک دفاعی ملی پوش این باشگاه...

خبرورزشی: از صحبت‌های یحیی گل محمدی چنین به نظر می‌رسد که خودش می‌خواهد آستین بالا زده و با شاگردش مذاکره کند!
یکی از مهم‌ترین بازیکنان پرسپولیس در دو فصل اخیر بدون شک میلاد سرلک هافبک دفاعی ملی پوش این باشگاه بوده است. قرارداد میلاد سرلک با پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد، اما هنوز آن را تمدید نکرده است. پیش از دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس، یحیی گل محمدی درخصوص بحث اینکه میلاد سرلک قصد ادامه همکاری با این تیم را در فصل آینده ندارد، گفت: «در یکی دو هفته آینده مذاکراتی برای ادامه فصل و تمدید قراردادش خواهیم داشت.»
این در حالی‌ست که گفته می‌شود میلاد سرلک در فکر بازی در آن سوی مرز‌ها و لژیونر شدن است. او تصور می‌کند با حضور در جام جهانی و حتی چند دقیقه بازی در این رقابت‌ها می‌تواند شانس بالایی برای لژیونر شدن داشته باشد.
برهمین اساس سرلک به نامه باشگاه توجهی نکرده و هنوز راضی به تمدید نشده است. از صحبت‌های یحیی گل محمدی چنین به نظر می‌رسد که خودش می‌خواهد آستین بالا زده و با شاگردش مذاکره کند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور