دریافت قریب به 38000 درخواست مردمی در سفر رئیس جمهور به گلستان


دریافت قریب به 38000 درخواست مردمی در سفر رئیس جمهور به گلستان

مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری گلستان با اشاره به اینکه تمامی تقاضاهای مردمی سفر رئیس جمهور به استان در سامانه سامد تا پایان هفته جاری ثبت می شود، گفت: این تقاضاها به کارتابل الکترونیکی سامد مدیران دستگاههای اجرایی ارسال می شود.

هانی محمدی در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه با اشاره به اینکه در طی سفر پربرکت رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان نامه ها و درخواست های مردمی از طریق سامانه سامد دریافت شد، اظهار کرد: تا یک ماه بعد از سفر نیز مردم عزیز فرصت دارند درخواست های خود را در این سامانه ثبت کنند.

وی با بیان اینکه کلیه تقاضاهای مردمی واصله در سفر ریاست محترم جمهور به استان در سامانه سامد تا پایان هفته جاری ثبت و به کارتابل الکترونیکی سامد مدیران دستگاههای اجرایی ارسال می شود، تصریح کرد: متقاضیان می توانند با تلفن گویای ۱۱۱ نیز به منظور انتقال مشکلات و دغدغه های خود تماس حاصل نمایند.

مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد در ادامه ضمن اعلام تعداد نامه های ریاست جمهور به استان، تصریح کرد: تاکنون تعداد ۲۵ هزار و ۷۳۴ تماس در سامانه سامد ثبت و تعداد ۱۱ هزار ۹۲۲ نامه فیزیکی تحویل ستاد پاسخگویی و در مجموع تعداد ۳۷ هزار و ۶۵۶ تقاضا واصل شده است.

وی در پایان با اشاره به استقرار ۲۶ میز ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان ویژه وزرا و معاونین رئیس جمهور در شهرستان گرگان طی روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفند تصریح کرد: تعداد ۵۹۸۲ تقاضا به صورت حضوری ثبت و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام