واکنش پیشکسوت پرسپولیس به عقب ماندن شاگردان گل محمدی از کورس قهرمانی در لیگ برتر


واکنش پیشکسوت پرسپولیس به عقب ماندن شاگردان گل محمدی از کورس قهرمانی در لیگ برتر

سهراب انتظاری پیشکسوت سرخ های پایتخت مدعی شد که پرسپولیس در بدترین زمان ممکن‌ با صنعت نفت روبه‌رو شد و دیگر جای اشتباه ندارد. نوشته واکنش پیشکسوت پرسپولیس به عقب ماندن شاگردان گل محمدی از کورس قهرمانی در لیگ برتر...

واکنش پیشکسوت پرسپولیس به عقب ماندن شاگردان گل محمدی از کورس قهرمانی در لیگ برتر

سهراب انتظاری : پرسپولیس در بدترین زمان ممکن‌ با صنعت نفت روبه‌رو شد ؛ دیگر جای اشتباه وجود ندارد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1400 | 6:00
واکنش پیشکسوت پرسپولیس به عقب ماندن شاگردان گل محمدی از کورس قهرمانی در لیگ برتر

سهراب انتظاری پیشکسوت سرخ های پایتخت مدعی شد که پرسپولیس در بدترین زمان ممکن‌ با صنعت نفت روبه‌رو شد و دیگر جای اشتباه ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت که پرسپولیس در بدترین زمان ممکن‌ با صنعت نفت رو به رو شد زیرا آنها در چند هفته اخیر خیلی خوب نتیجه‌ گرفته بودند.

سهراب انتظاری درباره شکست دور از انتظار پرسپولیس تهران مقابل صنعت‌نفت آبادان و عقب ماندن از قافله قهرمانی، اظهار داشت:

باختیم و بد هم‌ باختیم، به هر حال برخی اوقات فوتبال روی خوشش را به ما نشان نمی‌دهد، پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نبود. صنعت‌نفت تیمی نبود که بتواند پرسپولیس را شکست دهد. در برخی مواقع اتفاقات غیرممکن زیادی رخ می‌دهد و امروز هم این اتفاق برای پرسپولیس رخ داد.

وی افزود:

امروز فوتبال روی خوشش را به لک نشان نداد هر دروازه‌بانی اشتباه می‌کند و دیشب هم این اتفاق برای لک رخ داد. شک ندارم او اکنون ناراحت ترین فرد در فوتبال ایران است. این برد مبارک هواداران و بازیکنان آبادانی باشد.

*بعید بود ترابی آنطور راحت دریبل بخورد

مهاجم پیشین پرسپولیس تصریح کرد:

فکر می‌کنم پرسپولیس خیلی خوب بازی را شروع کرد و خوب هم در حال ادامه دادن بود، اما با دریافت گل نخست آب سردی روی پیکره بازیکنان ریخته شد. با وجود این اتفاق اما باز هم بازیکنان تلاش و زحمت خودشان را کشیدند. در ادامه بازی توانستند موقعیت ایجاد کنند و حتی شانس داشتیم به گل هم برسیم، اما توپ‌ها واقعاً به گل تبدیل نشد.

انتظاری ادامه داد:

علاوه بر اینکه گل اول را بد خوردیم در صحنه گل دوم هم بعید بود ترابی آنطور راحت دریبل بخورد. به هر حال ۳ امتیاز حساس را از دست دادیم و در آن طرف استقلال با شکست گل‌گهر سیرجان اختلاف امتیازی خودش را با پرسپولیس به ۶ امتیاز افزایش داد. البته با وجود این‌اتفاق ۹ هفته از لیگ باقیمانده و هنوز هم پرسپولیس امید اول قهرمانی در لیگ است.

*دیگر جای اشتباه وجود ندارد

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:

از نظر فوتبالی و برخی موارد دیگر شخصیت قهرمانی به تیم بزرگ پرسپولیس می آید. ۲۷ امتیاز باقیمانده و بازیکنان پرسپولیس باید تلاش کنند این‌ امتیازات را جمع کنند. قول می‌دهم پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد. ایرادی نیست و این باخت فدای سر بازیکنان، اما دیگر جای اشتباه وجود ندارد و ان شاءالله با ریکاوری خوب دوباره بتوانند به شرایط خوب خود برگردند.

وی با اشاره به اینکه دربی یک بازی سرنوشت ساز برای پرسپولیس است، گفت:

بازی هفته بیست و سوم یک بازی تعیین کننده برای ماست. بهتر است شکست مقابل صنعت‌نفت را به فراموشی بسپارند زیرا زندگی ادامه دارد. بازی برای ما خوب پیش نرفت و اکنون‌ هواداران بیش از هر زمان دیگری باید کنار کادرفنی و بازیکنان‌ باشند و به جای انتقاد از تیم حمایت کنند.

*الان زمان انتقادکردن نیست

وی افزود:

پرسپولیس در بدترین زمان ممکن‌ با صنعت نفت رو به رو شد زیرا آنها در چند هفته اخیر خیلی خوب نتیجه‌ گرفته بودند، اما خودمان این برد را به آنها هدیه دادیم. باید اکنون به تیم انرژی مثبت دهیم، علی الخصوص در این دو هفته پیش رو که بازی‌های سرنوشت سازی در پیش داریم. الان موقع انتقادکردن نیست و پیشکسوتان باید این مسئله را به پایان فصل موکول کنند. نباید بازیکنان تقصیرات را گردن هم بیاندازند. ۹ هفته زمان‌کمی نیست و پرسپولیس می‌تواند به لیگ برگردد زیرا این تیم لیاقت و شخصیت قهرمانی دارد.

مهاجم پیشین پرسپولیس عنوان کرد:

بازیکنان پرسپولیس باید سرشان را بالا بگیرند تا بتوانند با روحیه خوب به مصاف نفت مسجدسلیمان بروند. شک ندارم استقلال هم در ادامه مسیر امتیاز از دست خواهد داد. ما باید امتیازات خودمان را بگیریم و کاری به استقلال نداشته باشیم. معتقدم استقلال تیم‌خوش شانسی است، اما به هر حال در یک‌جای کار توقف خواهند کرد.

*نفت مسجدسلیمان‌ چیزی برای از دست دادن ندارد

انتظاری درباره بازی با نفت مسجدسلیمان‌ هم گفت:

نفت چون برای بقا‌ می‌جنگد چیزی برای از دست دادن ندارد و باید بازیکنان پرسپولیس با تمام قوا به مصاف این تیم بروند و اینطور نباشد حریف را دست‌کم بگیرند. بدون شک یک امتیاز هم برای آنها اندوخته خوبی خواهد بود و به همین دلیل دیگر جای اشتباه برای پرسپولیس وجود ندارد. هنوز هم پرسپولیس جای جبران دارد. ایمان دارم‌ امسال هم در لیگ شانس بالایی برای تصاحب جام قهرمانی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:

اکنون بیش از هر زمان دیگری مدیرعامل باید جو مثبتی در تیم ایجاد کند و کنار آن آرامش به تیم‌ منتقل کند، زیرا ۹ فینال سرنوشت ساز داریم و باور کنید پرسپولیس اکنون بهترین تیم لیگ ایران از نظر بازی است. خوشبختانه بازیکنان باکیفیتی هم در تیم داریم و تنها لازمه این هم این است که در این ۹ هفته باقیمانده کنار هم باشند و هر چه در توان دارند، بگذارند تا بتوانند یک افتخار تاریخی را برای هواداران و همچنین خودشان ایجاد کنند تا پرسپولیس به نخستین تیمی تبدیل شود که ۶ سال متوالی در لیگ قهرمان می شود.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خانم بازیگر نقش سلطان بانو بعد از گذشت 40 سال / چقدر تغییر؟!