ساسی مانکن جنجالی با زلزله ی جدید! + دانلود قطعه


ساسی مانکن جنجالی با زلزله ی جدید! + دانلود قطعه ساسی مانکن با هویت اصلی ساسان حیدری شخصیتی ضعیف اما بسیار معروف در فضای مجازی و به عنوان خواننده که هر از گاهی با قطعه آهنگ های کوتاه جنجالی، پررنگ و خبرساز می شود. خواننده فعال و جنجالی مجازی و شبکه های اجتماعی ساسی مانکن...

ساسی مانکن جنجالی با زلزله ی جدید! + دانلود قطعه

ساسی مانکن با هویت اصلی ساسان حیدری شخصیتی ضعیف اما بسیار معروف در فضای مجازی و به عنوان خواننده که هر از گاهی با قطعه آهنگ های کوتاه جنجالی، پررنگ و خبرساز می شود.

خواننده فعال و جنجالی مجازی و شبکه های اجتماعی ساسی مانکن، در در 4 مین سال پی در پی یک در آخرین روزهای سال 1400 قطعه جنجالی با متنی بی مفهوم و ارجیف … به نام مامان منو ببخش حضور و فعالیتش را پررنگ تر کرد.

ماجرای زلزله دوباره ساسی؛ جنابان سانسورچی شما متهمید

ساسی مانکن جنجالی با زلزله ی جدید! + دانلود قطعه

سیدمهدی موسوی‌تبار، روزنامه نگار در نقدی با عنوان «ما هیچ! ما فقط نگاه» در این خصوص نوشت:

* انگار باید عادت بکنیم به این تک آهنگ‌های سالانه پدیده عجیب و غریبی به نام «ساسی مانکن».

تک آهنگ‌هایی که هر سال با یک تنظیم جذاب و روان، یک یا چند مفهوم مهم فرهنگی یا اجتماعی را هدف قرار می‌دهد و به واسطه ملودی‌های ساده و پرطرفدارش، پرتکرار می‌شوند.

قدرت‌نمایی ساسی مانکن و شبیه به او صرفا به خاطر توانایی‌های آنها نیست بلکه اجرای برنامه مدون و ملموس به آنها مجال فعالیت و اثرگذاری می‌دهند. و تا این حد وجود این افراد را درجهان به خصوص ایران پررنگ میکند!!؟

ساسی مانکنی که در داخل مشهور شد و در انتخابات هم برای نامزدها خواند و سپس مهاجرت کرد یک نمونه از تایید این نکته است که:

ساسی مانکن جنجالی با زلزله ی جدید! + دانلود قطعه

برای موسیقی هیچ برنامه‌ای نداریم و نه می‌دانیم با آنها که هستند چه رفتاری بکنیم و نه می‌دانیم با آنها که رفته‌اند باید چه مواجهه‌ای داشته باشیم. سال گذشته هم گفتیم که بازدید میلیونی از تیزر آهنگ جدید ساسی یک زنگ خطر است و امسال هم مجبوریم که آن را تکرار کنیم.

از توصیه به بچه‌ها برای «اول اینستا بعد کتاب» تا حضور یک بازیگر فیلم‌های پورن در نماهنگ آخرش، نشان می‌دهد که این ویژگی‌ها نمی‌توانند بدون ‌انگیزه و هدف خاصی در این قطعات قرار داده شده باشند و مخاطبان هدفش حتما مشخص شده‌اند.

ساسی مانکن جنجالی با زلزله ی جدید! + دانلود قطعه

این قطعات تصویری که امسال هم با قطعه «مامان منو ببخش» ادامه پیدا کرده است چندین مشخصه ثابت، مهم و البته تکراری دارد؛

حضور و وجود یکی از اعضای خانواده یا مشاغل مشهور، ارجاع به برخی آهنگ‌های مشهور یا افراد معروف داخلی، استفاده از کلمات و اصطلاحات به‌روز در جامعه که اغلب مثبت نیستند و عادی‌سازی برهنگی در کنار ترجیع‌بندهای آشنا به ذهن که به سرعت در یاد مخاطب می‌ماند.

* در متنهای سال‌های گذشته به این نکته مکرر اشاره شد که وقتی می‌دانیم که قرار است از کدام جبهه و با چه ابزاری مورد هجوم قرار بگیریم منطقی است که پیش از برخورد این سلاح، فکر اساسی و دست‌کم از هدف مورد اصابت، محافظت شود.

ساسی مانکن جنجالی با زلزله ی جدید! + دانلود قطعه

عجیب اینکه در این چهار سال به جز برخورد با دانش‌آموزان فلان مدرسه و تهدیدهای آموزش‌وپرورش و پخش چند گزارش سفارشی ضعیف در بخش‌های خبری سیما، واکنش موثر و مفید دیگری ندیدیم.

در حقیقت این قطعات به واسطه سخافت ذاتی، در تاریخ موسیقی ایران ماندگار نخواهند شد اما اثراتی که در کوتاه‌مدت و حتی بلندمدت روی گوش موسیقی و روح و روان مخاطب و به‌طور خاص نوجوان و جوان می‌گذارند مخرب است.

تنزل سطح سلیقه موسیقایی آنها و همین‌طور عادی کردن برخی از ارتباطات و تابوها کمترین اثر این‌گونه از قطعات است. احتمالا شما هم می‌خواهید بپرسید که چاره چیست؟

در سال‌های قبل هم پیشنهادهایی ارائه شد که همچنان امیدوار به شنیده شدن آنها توسط مسئولان فرهنگی کشورمان هستیم.

ساسی مانکن جنجالی با زلزله ی جدید! + دانلود قطعه

برخی از سبک‌ها و ژانرهای موسیقی در کشور ما طرفداران فراوان و خاص خودش را دارد و عموم این طرفداران را نسل‌های جوان و نوجوان تشکیل داده‌اند.

همچنین پذیرفتن این سبک‌ها و تلاش برای تولید محصولات استاندارد، جذاب و دغدغه‌مند برای این مخاطبان یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای جلوگیری یا دست‌کم، کاستن از استقبال فوق‌العاده از آهنگ‌هایی است که توسط امثال ساسی مانکن منتشر می‌شوند.

مثلا پذیرفتن سبک رپ و برگزاری کنسرت‌هایی با حمایت و نظارت توامان می‌تواند میزان اثربخشی آثار مبتذل را کاهش دهد.

ترانه با کیفیت و توانا در ایجاد ارتباط با عموم جامعه در کنار تنظیم جذاب و خوانندگی منطبق با استانداردهای روز، مثلثی هستند که برای تولید هر اثر پرطرفداری کفایت می‌کند.

قطعه جنجالی و ارجیف مامان منو ببخش پایان سال! ساسی مانکن


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها