فال روزانه دوشنبه 16 اسفند 1400


فال روزانه دوشنبه 16 اسفند 1400

برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز دوشنبه 16 اسفند 1400 فال روزانه را بخوانید.

فال روزانه دوشنبه 16 اسفند 1400
به گزارش پول نیوز، مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی بهش داشته باش؟! اگر با این مثل موافق هستید می‌توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید.

فال روزانه متولدین فروردین:
تاروت رنگی در مورد متولدین فروردین میگه:

ممکن است مشکلاتی را در برقراری ارتباط تان تجربه کنید. بهتر است که ملاقات‌های کاری را به زمان دیگری موکول کنید و از گرفتن تصمیمات مهم امروز اجتناب کنید. باید بیشتر به شریک عاطفی و افراد بزرگتر خانواده توجه کنید. مطمئن شوید که مشکلات خانوادگی تان را نادیده نمی‌گیرید

فال روزانه متولدین اردیبهشت:
تاروت رنگی در مورد متولدین اردیبهشت میگه:

احتمالاً یک پروژه سختی را شروع می‌کنید که سود زیادی برای شما وجود دارد. باید زمان تان را اولویت بندی کنید تا موثرتر واقع شود و مطمئن شوید که افراد سالمند خانواده و دوستان تان را نادیده نمی‌گیرید. دوستانتان ممکن است شما را به یک سفر کوتاه دعوت کنند. به آن سفر بروید. نیاز به استراحت بیشتری دارید

فال روزانه متولدین خرداد:
تاروت رنگی در مورد متولدین خرداد میگه:

امروز صبح برای کسب و کارتان برنامه ریزی خواهید کرد، اما باید واقع بین باشید و بدانید که به تنهایی نمی‌توانید آن را انجام دهید. امروز بعد از ظهر با شریک عاطفی تان بحثی خواهید داشت، زیرا تمایل ندارید که بستگان را ملاقات کنید.

فال روزانه متولدین تیر:
تاروت رنگی در مورد متولدین تیر میگه:

امروز به نظر می‌رسد که فاقد حس عملی هستید و سختی‌هایی را در هنگام تمرکز کردن در محیط کاری تان تجربه خواهید کرد. باید از بحث با همکاران رئیس تان اجتناب کنید. امشب زمان خوبی را با دوستان و شریک عاطفی خود سپری خواهید کرد.

فال روزانه متولدین مرداد:
تاروت رنگی در مورد متولدین مرداد میگه:

ممکن است متوجه شوید که برای امروز برنامه واقع بینانه‌ای نریخته اید. بهتر است توصیه‌های شریک عاطفیتان را در نظر بگیرید. هر دوی شما با مدیریتی که دارید می‌توانید تمام مشکلات را حل کنید. شرایط مالی امروز بعد از ظهر بهبود پیدا خواهد کرد، زیرا که مبلغ عمده پول از سمت یکی از بستگان سالمند دریافت می‌کنید.

فال روزانه متولدین شهریور:
تاروت رنگی در مورد متولدین شهریور میگه:

ممکن است تمایل داشته باشید که در یک زمان چندین کار را بخواهید انجام دهید، اما نمی‌توانید هیچکدام را با موفقیت به اتمام برسانید. نباید دیدگاه خودتان را به دیگران تحمیل کنید؛ و گرنه منجر به دعوا خواهد شد. باید قرارداد‌های کاری و سرمایه گذاری را به زمان دیگری موکول کنید.

فال روزانه متولدین مهر:
تاروت رنگی در مورد متولدین مهر میگه:

امروز سردرگم هستید و این موضوع باعث خواهد شد که اطرافیان تان دچار سوءتفاهم شوند. اگر تمایل دارید که چیز با ارزشی را خریداری کنید بهتر است که فعلاً کاری انجام ندهید و ابتدا نظر افراد خانواده تان را جویا شوید.

فال روزانه متولدین آبان:
تاروت رنگی در مورد متولدین آبان میگه:

مجبور هستید که به دلیل رفتن به سفری برنامه هایتان را تغییر دهید این سفر را به دلیل مشکلات خانوادگی تان انجام می‌دهید. فرصت‌های کاری را کشف خواهید کرد. باید از این فرصتی که بر سر راهتان می‌آید بیشترین بهره را ببریداما از هرگونه حدس و گمان اجتناب کنید. با یک خانوم جوان در اطرافتان بحثی خواهید داشت که باعث خواهد شد از او جدا شوید.

فال روزانه متولدین آذر:
تاروت رنگی در مورد متولدین آذر میگه:

ممکن است تمایل داشته باشید که بیش از حد توانتان از نظر فیزیکی از خودتان کار بکشید. این خوب است که اعتماد به نفس داشته باشید، اما باید واقع بین باشید. از گرفتن تصمیمات مهم امروز اجتناب کنید، زیرا که به شدت ناامید خواهید شد.

فال روزانه متولدین دی:
تاروت رنگی در مورد متولدین دی میگه:

یک آشنای قدیمی به شما پیشنهادی می‌دهد که وارد یک شغل جدید شوید. نیازی نیست که همان لحظه تصمیم بگیرید و جواب بدید. از بحث با شریک عاطفیتان اجتناب کنید. باید واقع بین باشید.

فال روزانه متولدین بهمن:
تاروت رنگی در مورد متولدین بهمن میگه:

امروز به دنبال فرصت‌های کسب درآمد هستید، اما باید صبور باشید. یک خانم در اطرافتان به شما کمک می‌کند که فرصت‌های خوبی را کسب کنید. علی رغم مشکلات مالی که دارید باید از هرگونه حدس و گمان اجتناب کنید.

فال روزانه متولدین اسفند:
تاروت رنگی در مورد متولدین اسفند میگه:

به دلیل اینکه می‌خواهید بیشتر کسب درآمد کنید زندگی عاطفی تان را نادیده می‌گیرد و همین موضوع باعث ایجاد یک دعوا میان شما و شریک عاطفیتان می‌شود. باید سعی کنید که به مصالحه برسید. امروز بعد از ظهر یکی از بستگان شما را به یک مهمانی دعوت می‌کند. باید این پیشنهاد را بپذیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش