چندین راز مهم برای زیبایی پوست صورت


چندین راز مهم برای زیبایی پوست صورت

پوست صورت یکی از قسمتهای مهم بدن است که بسیار لطیف و آسیب پذیر می باشد، بنابراین توجه به سلامت و زیبایی آن بسیار مهم است.

چندین راز مهم برای زیبایی پوست صورتبه گزارش پول نیوز، جوانسازی و زیبایی، جوانی و شادابی پوست صورت و بدن، تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی ظاهر افراد دارد و از اهمیت بسیار بالایی برخودار است.

علاوه بر اینکه برخی افراد در سنین مختلف به دلیل بلوغ و مشکلات هورمونی، بیماری، سوانح و… دچار مشکلات پوستی می‌شوند، با افزایش سن هم به صورت طبیعی پوست انسان به جهت کاهش کلاژن‌سازی رفته رفته جوانی خود را از دست داده و به مرور دچار چین و چروک شده و از حالت شادابی اولیه خود فاصله می‌گیرد.

همین موضوع باعث شده که امروزه افراد میل زیادی به جوانسازی پوست صورت و بدن خود پیدا کنند و خوشبختانه دستگاه‌ها و انواع خدمات در این زمینه در سطح جهانی وجود دارد که باعث کاهش روند پیری پوست شده و پوست را تا حد زیادی احیا می‌کنند.
پوست صورت یکی از قسمت‎های بدن که همواره در معرض نور آفتاب، گرما و سرما قرار دارد و بنابراین بسیار لطیف و آسیب‎ پذیر است. این ناحیه بسیار حساس بوده و نقش زیادی را در زیبایی ایفا می‌کند. داشتن پوستی بدون لکه، آکنه، جوش و ... می‌تواند سایر عیوب صورت را بپوشاند. به این معنا که زیبایی پوست تأثیر زیادی در سایر اجزاء صورت دارد.

رازهای زیبایی پوست صورت

زیبایی پوست صورت مهم‌ترین اصل در زیبایی چهره افراد می‌باشد. با توجه به اینکه پوست بدن بخشی ازدستگاه پوششی انسان می‌باشد، با دارا بودن سطی حدود 2 متر مربع یکی از بزرگترین اجزا بدن افراد محسوب می‌شود. همواره در هر انسانی پوست دچار تغییرات گسترده‌ای می‌باشد که این تغییرات نه تنها به عواملی همانند افزایش سن وابسته است بلکه نشان دهنده سلامت عمومی بدن و نیز نوسان هیجانات می‌باشد. برخورداری از پوستی زیبا که دارای طراوت و شادابی باشد بسیار در زیبایی تاثیرگذار است.

به بیانی دیگر برخورداری از پوستی زیبا و سالم که سرشار از شادابی و طراوت است نشانه‌ای از عادات رفتاری و زندگی مطلوب در افراد می‌باشد. در نهایت موجب شرایط خوب روحی و روانی شده است که در نهایت تاثیر خود را با زیبایی هر چه بیشتر پوست نشان می‌دهد. زیبایی پوست در خانه هم حتی باید مهم و مورد توجه باشد. به طور کلی می‌توان تمامی چروک‌ها را به دو دسته کلی تقسیم کرد. دسته اول آن‎ دسته چروک‌هایی هستند که در حالت استراحت بر روی پوست مشاهده می‌شوند که چروک‌های استاتیک نامیده می‌شوند. که اغلب موارد معلول عوامل آسیب رسان و خطرناک خارجی همانند اشعه خورشید هستند که موجب تغییر در بافت اصلی پوست می‌شوند. برای درمان این نوع چروک‌ها لایه برداری و لیزر درمانی پیشنهاد می‌شود و اما دسته دوم چروک ها که بر اثرفعالیت زیاد عضلانی در ناحیه صورت به وجود می آیند و ناشی از عادت‌های غلط و عوامل آسیب‌رسان داخلی هستند. چروک ها داینامیک نام دارند که از چروک های استاتیک عمیق تر می باشند و معمولا با تزریق برطرف می گردند. در واقع با یادگیری نکاتی در مورد زیبا نگه داشتن پوست از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری می کنیم تا همواره در هر سنی پوستی زیبا و با طراوت داشته باشیم.

چندین راز مهم برای زیبایی پوست صورت

باید ها و نباید های زیبایی پوست صورت و مو

با گذشت زمان و افزایش سن به تدریج تغییراتی بر روی پوست رخ می‌دهد. روند پیری پوست به این صورت است که به مرور با افزایش سن پوست نازک‌ تر می‌شود و چین و چروک‌های ریزی بر سطح پوست پدید می‌آید. بعد از مدتی به مرور فعالیت و عملکرد غدد چربی کاهش یافته و پوست کم کم نسبت به قبل خشک‌تر می‌شود. با کاهش یافتن تعداد مویرگ‌هایی که وظیفه رساندن خون را بر سطح پوست بر عهده دارند، رنگ دانه های پوست، رنگ خود را از دست داده و شادابی و زیبایی پوست به تدریج کم می شود. تا آنجایی که ممکن است از پیری پوست جلوگیری کنیم تا همواره از پوستی زیبا و شاداب برخوردار باشیم. چنانچه به خوبی از پوستمان مراقبت بکنیم روند طبیعی پیر شدن پوست را کند کرده و به راحتی می‌توانیم از مشکلات پوستی پیشگیری کنیم. پوست صورت بسیار لطیف و آسیب پذیر می باشد زیرا همیشه در برابر هوا و سرما و گرما و نور قرار دارد. سلامت و زیبایی پوست صورت بسیار برای همه و به ویژه بانوان مهم و حیاتی است. شما می توانید با بالا رفتن سن پوستی شاداب و جوان داشته باشید. بخوردادن پوست باعث پاکسازی عمیق منافذ پوست می شود و چربی و کثیفی را از پوست میزداید و خون در پوست به جریان درست در میاید . استفاده از میوه های فصلی برای ماسک صورت بسیار مفید است و به آبرسانی و رطوبت پوست خیلی کمک می کند.

راه های زیبا شدن پوست صورت

پوست یکی از گسترده ترین اندام بدن است. جذابیت و سلامت هر فرد تا حد زیادی از دریچه ویترین پوستش قابل تشخیص خواهد بود. بطوریکه تمیزی، صافی و زیبایی نشان دهنده سلامت و جذابیت هر فرد است. با این وجود، متاسفانه چین و چروک پوست بخصوص دور دهان و چشم ها در سنین جوانی حاصل عادت های نادرستی است که در ادامه به بررسی مهمترین آن ها می پردازیم. اگر به سلامت پوست خود اهمیت می دهید، به ده عادت زیر که موجب شکستگی و پیری پوست شما می شوند، توجه کنید.

استفاده از کرم ضد آفتاب: حتما قبل از خروج از منزل کرم ضد آفتاب استفاده نمایید.عدم استفاده از کرم ضدآفتاب یکی از دلایل کاهش زیبایی پوست صورت است. پزشکان انجمن بیماری شناسی پوستی آمریکا عقیده دارند که برای مراقبت از سلول های پوستی، نباید بدون استفاده از کرم ضدآفتاب در معرض نور آفتاب قرار گرفت. البته هرگز نمی توان از آسیب های اشعه ماورای بنفش خورشید به طور کامل در امان بود. با این وجود، می توان اثرات منفی این اشعه ها را با استفاده از کرم های ضدآفتاب ( SPFبالای ۳۰) کاهش داد.


ذکر این نکته ضروری است که اشعه ماورای بنفش خورشید در روزهای ابری، زمستان و حتی داخل فضاهای بسته مثل ماشین نیز وجود دارند و با مراقبت و حفاظت پوست از تماس با آنها، روند چین و چروک پوست کندتر می شود.به هر حال کرم برای زیبایی پوست تاثیر بسزایی دارد.

دقت کنید از کرم های ضدآفتاب کرمی با SPF بیشتر از ۳۰ استفاده نمایید. توجه کنید استفاده از کرم ضد آفتاب تنها مختص فصل تابستان نمی باشد بلکه آفتاب در تمام فصول می تابد بنابر این استفاده از کرم آفتاب در تمامی فصول الزامی است.

پوست را از لایه های مرده پاکسازی کنید: لایه بردارهای محصولات تالگو با پاکسازی عمیق، شادابی را به پوست شما باز می گردانند.لایه برداری راز زیبایی پوست از اثر بخشی بالایی برخوردار است.

نوع پوست خود را بشناسید: اگر پوست چرب دارید می توانید از لوسیون ها یا کرم های فاقد چربی مخصوص پوست های چرب استفاده کنید تا منافذ پوست تان بسته نشوند. اگر پوست شما بیش از حد خشک است، از کرم های چرب بهرمند شوید.

عادت های نامناسب غذایی: تغذیه نامناسب باعث ایجاد اختلالات خارجی مانند چاقی و کاهش زودهنگام زیبایی پوست صورت شده و همچنین ممکن است باعث اختلالات داخلی مانند بیماری های قلبی عروقی، مشکلات گوارشی و دیابت شود. محققان در مطالعه ای که در مجله تغذیه بریتانیا به چاپ رسیده است، به این نتیجه رسیدند که پیر شدن سلول های پوستی و کاهش پوست زیبا در اثر افزایش استفاده از بعضی مواد غذایی مثل مارگارین و چربی ها، قندها، گوشت قرمز، مواد غذایی صنعتی و فراوری شده سریعتر اتفاق می افتد.

با این وجود، نتایج پژوهش هایی که در مجله تغذیه بالینی آمریکا چاپ شده است، نشان می دهد که تغذیه مناسب شامل مقادیر کافی اسید چرب امگا۳، میوه و سبزی تازه، پروتئین کم چرب مثل گوشت قرمز کم چرب، لوبیا، تخم مرغ و گوشت پرندگان و همچنین اسید چرب آلفا لینولئیک مثل دانه کتان، روغن زیتون، آووکادو و ماهی آزاد موجب افزایش ترشح کلاژن پوست ( بهترین کرم کلاژن ساز صورت ) و محافظت پوست از آسیب رادیکال های آزاد می شود.

از خوردن زیاد شیرینیجات بپرهیزید. می دانستید قند خون بالا باعث کاهش کلاژن پوست و در نتیجه افزایش چین وچروک می گردد! همچنین افزایش قند خون سبب عفونت قارچی پوست نیز می شود. در کنار ترک همه این موارد به کار بردن این موارد باعث بهبود زیبایی پوست شما خواهد شد. از آنجایی که گفته می شود، هر کسی تحت تأثیر غذایی است که میل می کند؛ یکی از راه های حفظ سلامت زندگی و بویژه حفظ زیبایی چهره و سلامت پوست، درست غذا خوردن است. هنگامی که احساس خوبی درباره مواد غذایی که میل میکنید دارید، باعث می شود که مواد غذایی که مصرف می کنید برای شما و زیبایی شما مفید باشد. در این صورت شما این شانس را دارید که از زیبایی پوست و چهره ای که می پسندید، برخوردار باشید. در اینجا به تعدادی از مواد غذایی که علاوه بر کمک به داشتن احساس خوب، به داشتن چهره ای فوق العاده و پوستی زیبا نیز کمک می کند اشاره می گردد.

الف) آب: نوشیدن آب به میزان کافی و لازم در هر روز، به زیبایی پوست صورت کمک می کند و باعث می شود پوست شما ظاهری صاف، نرم، جوان تر و انعطاف پذیر داشته باشد. هنگامی که بدن خود را به صورت هیدراته (دارای آب) نگهداری می کنید، ظاهر کلی شما از لحاظ بافت پوست، مو و ناخن ها بهتر خواهد شد. در این حالت اگر احساس تورم داشته باشید امکان دارد به خاطر افزایش میزان سدیم بدنتان باشد. افزایش دریافت آب باعث تسهیل خروج سدیم از بدن می شود.

ب) مواد غذایی حاوی ویتامینC: ویتامین C باعث کمک رسانی به بدن برای مبارزه با عفونت ها و بیماری ها می شود. این ویتامین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین بهبود سریع تر بیماری ها می شود. ویتامین C در ساخت کلاژن در بدن تأثیر بسیار زیادی دارد. کلاژن پوست باعث می شود پوست الاستیک و در عین حال محکم باشد و بنابراین پوست بدون چین و چروک باقی خواهد ماند و زیبایی پوست بیشتر حفظ خواهد شد. همچنین مصرف چای سبز، مواد غذایی حاوی اسیدهای چرب ضروری مانند ماهی، مصرف سویا، شیر، ماست، سبزیجات سبز و سیر به زیباییتان بسیار کمک خواهد نمود.

چندین راز مهم برای زیبایی پوست صورت

جویدن مداوم: یکی از راه های کاهش استرس و همچنین کمک به هضم غذا، آدامس جویدن بعد از غذا خوردن است. با این وجود، بدون شک آدامس جویدن مداوم موجب ایجاد چین و چروک زود هنگام دور لب ها و کاهش زیبایی پوست صورت می شود. پژوهشگران انجمن بیماری شناسی جراحی زیبایی آمریکا اعتقاد دارند که آدامس جویدن مداوم ممکن است باعث تضعیف عضلات گوشه ی لب ها و کاهش زودهنگام زیباییتان میشود. بنابراین توصیه می شود که به منظور خوشبو کردن دهان بعد از خوردن غذا، از دهانشویه های مناسب یا قرص های نعنایی استفاده کنید.

با صورت تمیز بخوابید: حتما صورت خود را شب ها قبل از رفتن به رختخواب بشویید در طول روز، چربی، آلودگی هوا و گردوخاک کاملا روی پوست شما نشسته و منافظ پوست را می بندد. اگر قبل خواب صورت تان را نشویید، هنگامی که سرتان را روی بالش می گذارید، تمام این آلودگی ها به سطح بالش تان مالیده می شود و منافذ پوست شما را می بندد، در نتیجه پوست در شب نمی تواند تنفس کند و سبب جوش و مشکلات پوستی می شود.

در مورد افرادی که گاهی اوقات فراموش می کنند که آرایش صورت خود را پاک کنند و بخوابند، مشکل زیادی برای زیبایی پوست صورتشان ایجاد نمی شود. ولی کسانی که بطور مداوم آرایش کرده و بدون پاک کردن آرایش می خوابند، باید به این نکته توجه کنند که با دست خود باعث نابودی سلول های پوست خود توسط رادیکال های آزاد می شوند.


حال این سوال پیش می اید که رادیکال های آزاد چیستند. رادیکال های آزاد اتم، مولکول یا یونی هستند که الکترون جفت‌نشده دارند و در محیط اطرافمان و حتی درون بدنمان وجود دارند و خسارات جبران ناپذیری به سلول‌ها و بافت‌های بدن وارد می کنند. متخصصان پوست معتقدند که محصولات آرایشی باعث جذب تمام مواد آلوده محیط اطراف به پوست می شوند. بنابراین منافذ پوست گرفته شده و به محلی برای فعالیت رادیکال های آزاد تبدیل می شوند. که درنهایت باعث تخریب کلاژن پوست و ظهور چین و چروک و کاهش زودهنگام زیباییتان خواهند شد. پس حتما با دقت آرایش تان را قبل از خواب پاک کرده و از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

چندین راز مهم برای زیبایی پوست صورت

لوازم مصرفی برای پوست: هنگام خرید حتما به تاریخ مصرف لوازم آرایشی دقت نمایید. خانم های عزیز اگر بعد از استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی ناراحتی پوستی برایتان ایجاد شد، حتما آن را دور بیاندازید. لوازم آرایشی را نباید بیشتر از سه ماه استفاده کرد. تاریخ انقضا و زمانی که شروع به استفاده از لوازم آرایش کردید را حتما روی بسته آن بنویسید تا فراموش نکنید. مراجعه به پزشک متخصص زیبایی پوست صورت توصیه می شود. سالی یک بار به متخصص پوست مراجعه کرده و مشکلات پوستی را برطرف کنیم.

استفاده بیش از حد از گوشی و کامپیوتر: پوست کاربرانی که به بازی های ویدیویی، تبلت ها و گوشی های هوشمند معتاد شده اند، مورد آسیب بیشتری قرار می گیرد. اگر به وضعیت بدن خود حین استفاده از این ابزارها توجه کنید، خواهید دید که به مدت طولانی چانه و گردنتان به جلو و چشم هایتان به پایین متمایل می شود. اینگونه کاربرد نامناسب، علاوه بر چاقی، باعث مشکلاتی مثل تضعیف گونه ها و ظهور چین و چروک در بخش زیرین صورت و گردن می شود. همچنین بیماری گردن پیامکی ممکن است ایجاد شود. این بیماری نوعی گردن درد است که در اثر نگاه کردن طولانی مدت به وسایل الکترونیک بدون سیم مانند تلفن همراه و تبلت ظهور می کند. بنابراین توصیه می شود که برای افزایش زیبایی پوست صورت خود، زمان استفاده از این ابزار را محدود کنید.

پرهیز از سیگار کشیدن: اصلا سیگار نکشید. سیگار بسیار بسیار به پوست آسیب می زند. سیگار کشیدن پوست شما را 10 سال یا بیشتر می تواند پیر کند. استعمال سیگار باعث از بین رفتن کلاژن پوست می شود. سیگار گلوله ای مرگبار است که به تمام اندام های بدن حمله می کند. بطوریکه سلامت و زیبایی پوست صورت را نیز به خطر می اندازد. چون برای کشیدن سیگار، عضلات صورت و بخصوص لب ها باید حرکات مداومی انجام دهند. همچنین سیگار دارای ترکیبات شیمیایی مضری است که خاصیت ارتجاعی پوست را کاهش می دهد. بنابراین با هر پک زدن به سیگار، به ظهور چین و چروک بیشتر و کاهش زیباییتان کمک می کنید. همچنین این گلوله مرگبار موجب می شود که مواد مغذی مورد نیاز پوست نابود شود. نتایج یک مطالعه در کتابخانه ملی پزشکی و انستیتوی ملی سلامت آمریکا نشان داد که کشیدن سیگار اثر منفی بر رسیدن اکسیژن کافی به پوست از طریق جریان خون دارد و بنابراین باعث کاهش احیای سلول های پوستی می شود.

دمر خوابیدن: مطالعه ای در مجله بیماری شناسی زیبایی پوست چاپ شده که نشان می دهد چسباندن صورت به بالش (حتی اگر از پر قو باشد) یا دمر خوابیدن، عامل ایجاد چین و چروک ریز و عمیق زودهنگام است. بنابراین باید تا جایی که امکان دارد به پشت بخوابید. می توانید با قرار دادن یک بالش اضافه زیر زانوها به راحتی بخوابید و همچنین با این کار، در طی خواب شب، به روی صورت یا پهلو برنمی گردید.

13 توصیه که در زیبایی پوست صورت معجزه می کند

زیبایی یک موهبت خدادای است که می بایست به آن توجه کرد. زیبایی پوست صورت و راه های زیبا شدن پوست صورت از دغدغه‌های همیشگی افراد بوده است، پوست همواره در معرض عواملی همچون رطوبت، آلودگی، گرما، خشکی و ... قرار می گیرد. متاسفانه تعدادی از خانوم ها با مراقبت های افراطی و استفاده بیش از حد از انواع کرم های محافظت کننده برای زیبایی کوتاه مدت از پوست، موجب آسیب رساندن به پوست بدن خود می شوند این در حالی است که راهکارهای ساده ایی برای داشتن پوستی زیباوجود دارد که سبب می‌شود بدون صرف هزینه‌هایی گزاف به پوستی زیبا و شاداب دست یابیم. تغذیه مناسب، سیگار نکشیدن، خواب کافی، ورزش منظم، استراحت کافی، استفاده از کرم ضد آفتاب و ... همگی راهکارهایی ساده برای داشتن پوستی زیبا می‌باشد.

تعادل را در زندگیتان ایجاد کنید از استرس و اضطراب دور باشید خواب کافی داشته باشید از میوه و سبزیجات طبیعی استفاده کنید پوستتان را در معرض نور آفتاب قرار ندهید بعد از ورزش پوست را شستشو و خشک کنید الکل و دخانیات استعمال نکنید هرگز با ارایش نخوابید مواد آرایشی گیاهی استفاده کنید استفاده از انواع مرطوب کننده ها و ماسک زیبایی با عسل ماسک های طبیعی خدمات ماساژ صورت توسط ماساژورهای تالگو استفاده از مکمل های غذایی زیر نظر پزشک تغذیه

چندین راز مهم برای زیبایی پوست صورت

داروی گیاهی برای زیبایی پوست صورت

راهکار هایی برای زیبایی پوست در خانه به شما معرفی خواهیم کرد:

آلوئه ورا: ژل آلوئه ورا، تحریک کننده پوست بوده و به رشد سلول های جدید کمک می کند. میتوان گفت آلوئه ورا التیام بخش، ضد قارچ، ضد باکتری، خنک کننده و طراوت زا و همچنین مرطوب کننده ای منحصر به فرد می باشد. آلوئه ورا پوست را در مقابل اثر تابش آفتاب و اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند و در درمان ترک های پوستی و خشکی پوست موثر است.



آووکادو: گیاه آووکادو (Avocado) سرشار از ویتامین E، بتاکاروتن، ویتامین D، پروتئین، اسیتین و اسیدهای چرب است و روغن آن به علت دارا بودن «ویتامین A» کاربرد زیادی در مواد آرایشی دارد. به صورت مجزا یا مخلوط با روغن کنجد برای تهیه کرم های مختلف مخصوص پوست های خشک به کار می رود.



اکالیپتوس: اکالیپتوس (Eucalyptus) گیاه دیگری است که دارای تنوعی از فلوروگلوسینوال و تانن ها می باشد. اسانس اکالیپتوس یک ترکیب ضد التهابی، ضد قارچ، ضد باکتری، ضعیف کننده و ضد ویروس است و هنگامی که به صورت موضعی استفاده شود، در بهبود خونرسانی موثر است.

کاکائو: دارای فعالیت آنتی اکسیدان و ضد التهاب می باشد. ماده اولیه بسیاری از کرم هاست و به عنوان پاک کننده استفاده می شود. از طرفی خوردن کاکائو می تواند پوست را در مقابل اشعه ماوراء بنفش حفاظت کند. همچنین کاکائو بر بهبود زخم تاثیر فراوانی دارد.



بومادران: گیاه بومادران دارای اثرات ضد التهابی بوده و برای درمان التهابات پوستی، زخم ها و سوختگی ها استفاده می شود. بومادران برای تهیه کرم یا لوسیون های محافظ آفتاب به کار رفته و در ترکیب لوسیون های مخصوص رفع شوره سر از آن استفاده می شود.

آویشن: از آویشن به عنوان تقویت کنده و ضد عفونی کننده در فرآورده های مناسب پوست های چرب استفاده می شود. با توجه به مطالعات مختلف در منابع پزشکی و داروشناسی تعدادی از گیاهان از جمله آویشن شیرازی، حنا، سیر و بومادران فرآورده های گیاهی موثر بر سالک را دارند.

چگونه می‌توانیم بهترین محصولات زیبایی پوست را انتخاب کنیم؟

در این مقاله سعی داریم نکاتی را یادآوری کنیم که در انتخاب مواد آرایشی و بهداشتی پوست صورت و بدن شما بسیار مهم و تاثیر گذار است که احتمالا چند مورد از آن را میدانید اما در هنگام خرید به آن توجه نمی کنید.

مهم ترین نکته توجه و در نظر داشتن نوع پوست خود، رنگ و ظاهر در ذهن، می‌تواند کمک کند که شما بهترین محصولات مراقبت از پوست و زیبایی را انتخاب کنید. به عنوان مثال در صورتی که مادر و یا خواهر شما با نوع پوست و عموما سن متفاوت از شما از کرم و یا محصولی استفاده کرده و رضایت داشته . دقیقا اقدام به خرید همان محصول بدون توجه به تفاوت نوع پوست خود میکنید. به طور مثال خرید کرمی مانند اکتی پور برای پوست های چرب و دارای جوش مناسب است در صورتی که این محصول برای پوست خشک و دارای لک بسیار نامناسب و گاها مضر است.پس در راستای خرید محصولات کافیست حتما قبل از خرید اطلاعاتی در مورد نوع پوست خود داشته باشید برای کمک در انتخاب و شناخت پوستتان میتوانید با خواندن این مقاله پوست خود را تشخیص دهید: تشخیص نوع پوست خواندن توضیحات بر روی محصول و سایر تحقیقات می‌تواند کمک کند به شما که آیا این محصول ارزش خرید دارد یا نه.کافیست برای چند دقیقه برای هزینه ای که میپردازید وقت بگذارید تا اطلاعاتی در مورد محصولی که خریداری میکنید بدست آورید و با خیال راحت انتخاب و هزینه کنید. 80% خانم ها در هنگام خرید محصولات لوازم آرایشی پوست صورت که از اهمیت بالایی برخوردار است. تنها به توضیحات فروشنده بسنده میکنند و نگاهی به اطلاعات درج شده روی محصول که توسط کارخانه تولید کننده ثبت شده نمیکنند. استفاده از تستر و یا نسخه‌های کوچکی از محصولات مراقبت و زیبایی می‌تواند کمک کند که بهترین نوع محصول را قبل از هزینه کردن انتخاب کنید. در صورت امکان از یک فروشنده محصولات آرایشی واجد شرایط در هنگام خرید محصولات مشاوره بگیرید. بسیاری از شرکت‌های مراقبت از پوست، از اشانتیون استفاده می‌کنند به علاوه کمک به انتخاب فرمولاسیون نزدیک به نوع پوست شما می‌کنند. اطمینان حاصل کنید که هر محصولات پوست و زیبایی که می‌خرید برای گروه سنی شما طراحی شده باشد. از جزئیاتی مانند فاکتور حفاظت‌کننده آفتاب (SPF) در اقلام زیبایی و مراقبت از پوست غافل نشوید.بررسی و داشتن لیستی از محصولات زیبایی پوست قبل از خرید می‌تواند در انتخاب بهترین محصول برای شما مؤثر باشد. به عنوان مثال، اگر شما پاشنه یا آرنج‌تان خشک می‌شود، توجه به لیست خرید محصولات می‌تواند به شما یادآوری کند که گزینه‌های مختلف محصولات را برای درمان این مشکل بررسی کنید. هنگام انتخاب رنگ لوازم آرایشی مانند کرم‌پودر، سایه چشم و رژ لب بهترین کار برای انتخاب آنها این است که در فروشگاه از نمونه‌های تستر استفاده کنید. اغلب اوقات شما می‌توانید در پشت دست خود یا نگهداشتن در کنار صورت امتحان کنید که این روش می‌تواند بسیار بهداشتی‌تر از زمانی باشد که محصولات آرایشی را به طور مستقیم امتحان کنید.

مواد غذایی لازم برای سلامت و زیبایی پوست

پوست انسان آینه درون اوست و درون هر فرد بر اساس مواد غذایی دریافتی شکل خواهد گرفت، پس تغذیه مناسب یکی از اصول مهم برای داشتن پوستی شاداب و زیباست. در این مقاله به چند مورد از مواد غذایی مهم برای مراقبت پوست و حفظ چهره ای زیبا و سالم کمک می کند اشاره خواهیم کرد:

- آب :

تامین آب مورد نیاز بدن به مقدار کافی باعث خروج سدیم از بدن شده و بدن را هیدراته خواهد کرد به همین دلیل پوست شما از انعطاف پذیری و لطافت بیشتری برخوردار خواهد شد. به توصیه پزشکان روزانه حداقل 8 لیوان آب برای بدن ضروری است.

- چای سبز :

این نوشیدنی معجزه آسا غنی از آنتی اکسیدان هاست که علاوه بر مزایای بسیار زیاد نظیر تقویت سیستم ایمنی بدن ، کاهش احتمال ابتلا به سرطان و ... تاثیر بسیار خوبی بر روی شفافیت و زیبایی پوست شما خواهد داشت.

- شیر :

شیر منبع بسیار مناسبی از ویتامین های B12 ، B2 و D می باشد که وجود مقدار کافی از این ویتامین ها در بدن باعث رشد گلبول های قرمز خون که مسئولیت اکسیژن رسانی به اندام های داخلی را دارند می شود و رسیدن اکسیژن بیشتر به پوست و مو باعث جوان ماندن آنها خواهد شد.

- ماست :

ماست علاوه بر دارا بودن تمام خصوصیاتی که برای شیر عنوان کردیم دارای باکتری های مفیدی است که به لطافت پوست کمک میکند همچنین در صورتی که به عنوان ماسک برای پوست استفاده شود باعث آبرسانی مناسب و پاکسازی پوست می شود.

- سرکه سیب :

یکی از مواد غذایی مفید برای مراقبت پوست و حفظ زیبایی پوست سرکه سیب است. این محصول می تواند PH طبیعی پوست و مو را متعادل سازد، به همین سبب اگر برای مراقبت به طور مرتب بر روی مو استفاده شود پس از مدتی شما شاهد موهایی نرم، درخشان و لطیف خواهید بود.


نحوه استفاده از آن بدین شکل است که پس از شستشوی موها با شامپو میزان برابری از سرکه سیب و آب را مخلوط کرده و موها را به آن آغشته نمائید پس از چند دقیقه ماساژ آن بر روی پوست سر و موها آن را آبکشی نمایید. همچنین از این محلول برای حفظ تعادل چربی و خشکی پوست هم می توانید استفاده کنید.

راه حل هایی مفید برای داشتن پوستی زیبا

تالگو ترکیب کاملی از تیمارها و درمان های پوستی را ارائه کرده و توصیه های جدیدی برای بهبود و ایجاد زیبایی پوست شما دارد. با محصولات تالگو نتایج فوری و قابل لمس و دیدن را تجربه می کنید. تالگو با بهره گیری از تکنولوژی های جدید پوست را زیبا می سازد. شرکت تالگو تست های عمیقی را برای ایمنی محصولات خود برای گرفتن نتایج زیبایی پوست انجام می دهد.

انتخاب دقیق مواد اولیه مطالعات کنترل شده معتبر به وسیله متخصصین سم شناسی و میکروبیولوژی غیر وابسته به شرکت تالگو پایداری و سازگاری آزمون ها با پوست مؤثر بودن مطالعات انجام شده به وسیله آزمایشگاه های غیر وابسته به تالگو که به وسیله سازمان تحقیقات فرانسه انتخاب شده اند.

تیمارها و درمان های صورت تالگو موفقیت های چشمگیری برای خانم ها و آقایان داشته است. مانند آبرسانی به پوست، بالانس مجدد پوست و ...

دلایل انتخاب تالگو

تالگو یک برند مشهور جهانی و مناسب برای همه اعضای خانواده و غنی در فرهنگ فرانسه و تخصص زیبایی است. سه کشور اروپایی (UK، اسپانیا و آلمان) 100 درصد به محصولات تالگو وابستگی دارند. نمایندگی تالگو برای هماهنگی آسیا و اقیانوس آرام در سنگاپور است. 80 توزیع کننده منحصر به فرد در سراسر جهان با امکانات واردات لجستیک برای محصولات سلامت تالگو وجود دارد. یک تیم متشکل از 10 نفر فرانسوی / انگلیسی، مربیان بین المللی دو زبانه، که در آموزش مراقبت از پوست و بدن بسیار ماهر هستند به آموزش می پردازند. تالگو دارای یک واحد تحقیقات کاملاً یکپارچه توسط متخصصین پوست، فیکولوژیست ها (متخصصان جلبک) و کارشناسان دانشگاه است. تالگو دارای بخش مشاوره آب گرم و استخر کاملاً یکپارچه (TSM) برای پروژه های معماری و مدیریت آبگرم و استخر است. تالگو دارای بخش اختصاصی برای توسعه مکمل های تغذیه ای بر طبق قوانین اروپایی است. 1000 متر مربع گل و ویلای تالگو واقع در پاریس برای مهمانان بین المللی برای کشف تجربه آبگرم تالگو تأسیس مدرسه مورد تأیید دولت واقع در پاریس با 150-200 دانش آموز در سال

با تالگو زیبایی فردا، از دریا خواهد آمد.

اقیانوس ها حاوی منبع عظیمی از ذخایر مفید هستند، بیشتر از چیزی که تا به امروز کشف شده است. تالگو پیشرو در زیبایی پوست با استفاده از منابع دریایی در آبگرم و استخرها است. تالگو متخصصینی دارد که مولکول های دریایی مؤثر را استخراج کرده و از آنها در فراورده های بهداشتی و آرایشی مفید برای زیبایی پوست استفاده می کنند.

دیدگاه تالگو برای حفظ زیبایی پوست

کاربرد و استفاده از محصولاتی که طبیعی تر هستند تا از پوست همانند طبیعت محافظت کنند و زیبایی پوست را همراه با ایمنی تضمین کنند. استفاده از تخصص و نبوغ مخترعین و دانشمندان در مواد فعال دارویی برای تولید فرمولاسیون مؤثرتری که نتایج قابل مشاهده و مطلوب را تضمین می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری