دانلود قسمت سوم فصل چهارم سریال جوکر رایگان و کامل


دانلود قسمت سوم فصل چهارم سریال جوکر رایگان و کامل

دانلود جوکر فصل چهارم قسمت سوم (قسمت 3 فصل 4) در ادامه مطلب امکان‌پذیر می‌باشد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام زردفیلم، سریال جوکر فصل 4 چهارم قسمت 3 سوم از بازیگرانی همچون همچون پوریا پورسرخ , مهران رجبی , یوسف تیموری , یوسف صیادی , سیاوش مفیدی , شهاب عباسی , بهزاد محمدی , علی صالحی با اجرای بی نظیر انصاری مهمانان این قسمت از این برنامه هستند. شما میتوانید هم اکنون سریال های بیشتر مانند جیران و نیسان آبی را از زردفیلم سایت دانلود فیلم، دانلود کنید.

تهیه کننده: امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی

کارگردان: حامد میرفتاحی و احسان علیخانی

محصول ایران - 1400

خلاصه داستان قسمت سوم از فصل چهارم جوکر

قسمت دوم این فصل بر خلاف قسمت اول آن بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. یوسف صیادی و یوسف تیموری از نقاط قوت این فصل حساب می شوند. شوخی های جالب یوسف تیموری و رک بودن او در قسمت دوم کولاک کرد. شوخی ها و لحظات کمدی این فصل مانند فصل سوم لوس و بی مزه نبودند و در قسمت سوم فصل چهارم نیز خسته کننده به نظر نمی رسد.

سریال جوکر فصل چهارم به شدت نظر شما عوض میکند و شما را به دیدن این گروه علاقمند می کند. پس این فصل را با ما دنبال کنید و برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود قسمت سوم (3) از فصل چهارم

************************

برای دانلود قسمت سوم سریال جوکر از فصل چهارم روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود سریال جوکر

برای دانلود بر روی لینک بالا کلیک کنید

************************

دانلود قسمت سوم فصل چهارم سریال جوکر رایگان و کامل

درباره سریال جوکر

این مسابقه در 16 ساعت اول پخش خود، رکورد تماشای یک مجموعه نمایش خانگی را به نام خودش ثبت کرده است. سریال جوکر ایرانی در 16 ساعت اولیه انتشارش به رکورد 10 میلیون و 249 هزار و 380 دقیقه تماشا رسید. مسابقه جوکر ایرانی یکی از جدیدترین آثار پلتفرم فیلیمو است که با اجرای سیامک انصاری ساخته شده است. رئالیتی شو جوکر ایرانی قالب یک مسابقه را دارد و شرکت کنندگان آن همانند برنامه‌هایی چون شام ایرانی و شب‌های مافیا از میان هنرمندان و بازیگران انتخاب می‌شوند. دو کارگردان جوکر ایرانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی هستند.

سریال جوکر چند قسمت است؟

هر فصل 4 قسمت است و هر قسمت یک ساعت. در هر فصل هشت بازیکن رقابت می‌کنند. در فصل دوم این نمایش حمید لولایی، رضا شفیعی جم، امیرغفارمنش، میرطاهرمظلومی، سیاوش چراغی پور، بابک نهرین، علی استادی، سروش جمشیدی کمر همت به خنداندن یکدیگر بسته‌اند.

بازیگران فصل پنجم یا بعدی چه کسانی هستند

شایعه های زیادی مبنی بر حضور حامد آهنگی و محمدرضا علیمردانی به گوش می رسد که باید بگویم به دلیل ساخت برنامه شب آهنگی حضور حامد آهنگی و به علت ساخت شب های مافیا 2 حضور علیمردانی در این برنامه منتفی است. باید صبر کنیم تا ببینیم آیا احسان علیخانی با نفوذ هایی که دارد میتواند این دو را به برنامه خود دعوت کند یا خیر !

مهران غفوریان یکی از گزینه های درصد بالا برای حضور در فصل 5 این برنامه حضور دارد، همچنین محمدرضا هدایتی و پژمان بازغی و هادی کاظمی از حدس های بعدی برای مهمانان فصل جدید این برنامه حساب می شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر