خواص گیاه مورینگا با خاصیت چربی سوزی و لاغر کننده


خواص گیاه مورینگا با خاصیت چربی سوزی و لاغر کننده

گیاه مورگینا واقعا یک گیاه معجزه آسا با خواص شگفت انگیز و بیشمار است. این گیاه باعث درمان 4 نوع سرطان، کاهش وزن و تناسب اندام می شود و انواع ویتامین و مواد معدنی را داراست و بیش از هر سبزیجات دیگری خواص دارد. از بین بردن چربی ها با گیاه مورگینا کمبود مواد مغذی […] نوشته خواص گیاه مورینگا با خاصیت چربی سوزی و لاغر کننده...

گیاه مورگینا واقعا یک گیاه معجزه آسا با خواص شگفت انگیز و بیشمار است. این گیاه باعث درمان 4 نوع سرطان، کاهش وزن و تناسب اندام می شود و انواع ویتامین و مواد معدنی را داراست و بیش از هر سبزیجات دیگری خواص دارد.

از بین بردن چربی ها با گیاه مورگینا

کمبود مواد مغذی در غذا های گیاهی شایع است مخصوصا وقتی میخواهید وزن کم کنید و رژیم گیاه خواری دارید احساس ضعف و سردرد می کنید البته اتفاق ها وقتی مقدار زیادی کالری کم میکنید طبیعی است. گاهی اوقات صحبت از 5 تا 6 وعده غذا در روز می شود اما وقتی کافی نیست می توانیم از مواد مغذی جایگزین که باعث افزایش وزن نمیشود استفاده کنیم ؛ گیاهی که ممکن است نام آن را شنیده باشید اماخواص آن را ندانید این گیاه مورگینا یا همان گز روغنی نام دارد .
مورینگا گیاه بسیار مفید در درمان سرطان است و در برخی نقاط جهان به آن «گیاه معجزه آسا» می گویند. این گیاه بومی هند است و دارای برگ های گرد و کوچک است که از هزاران سال پیش در درمان بیماری ها نقش زیادی داشته است.
خواص گیاه مورینگا با خاصیت چربی سوزی و لاغر کننده
فواید و خواص گیاه مورینگا

فواید و خواص گیاه مورینگا در مقایسه با چند خوردنی

خاصیت گیاه مورینگا فراتر از اینهاست ، گیاهی که برای کاهش وزن عالی است و حاوی فراوانی مواد مغذی است و کالری پایینی دارد. جالب ترین بخش مطلب مربوط به خواص گیاه مورینگا اینجاست :یکی از مطالعات نشان داده 100 گرم برگ گزنه حدود 40 درصد پروتئین مورد نیاز و بیشتر از 20 درصد کلسیم را تامین میکند، برگ های گزنه حاوی ویتامین و مواد مغذی و آمینو اسید هاست. 100گرم برگ گزنه خشک برابر است با:
9 برابر پروتئین ماست
10برابر ویتامین آ موجود در هویج
15 برابر پتاسیم موجود در موز
25 برابر آهن موجود در اسفناج
17برابر کلسیم موجوددر شیر
12 برابر ویتامین سی پرتقال است.
علاوه بر آنچه خواندید در این بخش به 9 علت استفاده از گیاه گز روغنی در رژیم غذایی می پردازیم که شما را مطمئنا مایل به استفاده از این گیاه پرخاصیت در برنامه غذایی خود شوید.

خواص گیاه مورینگا با خاصیت چربی سوزی و لاغر کننده

فواید گیاه مورینگا نسخه طب سنتی برای درمان بیماری ها و سلامت جسمی

به تنظیم قند خون و کاهش چربی ها کمک می کند.ویتامین ب موجود در گیاه مورینگا هضم رابهبود و به بدن کمک می کند غذاها را بدون ذخیره انرژی چربی به انرژی تبدیل کند و در نهایت باعث کاهش وزن میشود.مورینگا گرسنگی را کاهش و باعث خوش اندامی می شود.عملکرد متابولیسم را بهبود و کلسترول را پایین می آورد.انرژی را به طور طبیعی بالا می برد.کنترل فشار خون از خواص دیگر گیاه گز است.سیستم ایمنی را بهبود و خاصیت ضد سرطانی و ضد توموری دارد.خاصیت ضد باکتریایی دارد و سموم بدن را کاهش میدهد.
این گیاه به علت دارا بودن مواد مغذی و خواص دارویی پزشکی سرطان تخمدان، خون، کبد و ریه را درمان و تاثیر مثبتی در مهار سرطان های دیگر دارد.
خواص گیاه مورینگا با خاصیت چربی سوزی و لاغر کننده

خواص شگفت انگیز گیاه مورینگا در درمان سرطان

برای لاغری چطور از مورینگا استفاده کنیم؟

چای گز از دم کرده برگ های گز درست میشود البته برای حفظ خاصیت گیاه گز روغنی باید آن را در دمای اتاق خشک کرد.

مواد اولیه

1قاشق چایخوری برگ مورگینا ( گز روغنی)

یک فنجان آب جوش

مقداری عسل

نحوه آمادگی

برگ های مورگینا را 5 دقیقه در آب جوش بجوشانید به آن عسل بیفزایید ، مصرف روزانه از این دمنوش میتواند به لاغری و چربی سوزی سریع کمک کند.

نسخه ای دیگر برای استفاده از خواص گیاه مورگینا در کاهش وزن

1/2 قاشق چایخوری از پودر برگهای مورگینا (گز روغنی) همراه با صبحانه میل کنید ؛ بعد از سه روز می توانید روزانه یک قاشق از آن را به عنوان چاشنی همراه صبحانه میل کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا