آموزش: چگونه می‌توان ویدئوهای توئیتر را در گوشی و کامپیوتر دانلود کرد


آموزش: چگونه می‌توان ویدئوهای توئیتر را در گوشی و کامپیوتر دانلود کرد

ایتنا - یکی از انواع محتوایی که در توئیتر به اشتراک گذاشته می‌شود ویدئو است، اما برای کسانی که مایل به دانلود این ویدئوها باشند امکانی در این پلتفرم تعبیه نشده است، که دلیل آن مقررات کپیرایت این شرکت است.

توئیتر یک شبکه اجتماعی محبوب با روزانه بیش از 211 میلیون بازدیدکننده فعال است (طبق گزارش وبسایت Statista). یکی از انواع محتوایی که در توئیتر به اشتراک گذاشته می‌شود ویدئو است، اما برای کسانی که مایل به دانلود این ویدئوها باشند امکانی در این پلتفرم تعبیه نشده است، که دلیل آن مقررات کپیرایت این شرکت است.
با این حال روش‌هایی برای دانلود رایگان و سریع ویدئو در توئیتر بر روی گوشی یا حتی کامپیوتر وجود دارد که در این مطلب ایتنا به نقل از اسلش‌گیر به ذکر آنها می‌پردازیم.

روش دانلود ویدئوهای توئیتر در آیفون و آیپد
یکی از روش‌های دانلود در آیفون و آیپد به وسیله اپ ساخته شده توسط خود اپل به نام Shortcuts by Apple است که می‌توانید در اپ استور آن را جستجو و نصب کنید.
وقتی این اپ رایگان را نصب کردید به تنظیمات آن بروید و دکمه Allow Untrusted Shortcuts را بزنید تا فعال شود. سپس این لینک آیکلود را باز کنید تا یک اپ غیررسمی طرف ثالث به نام Twitter Video Downloader نصب شود.
حالا اپ Shortcuts را باز نموده و وارد اپ توئیتر شوید. سپس روی دکمه Share بزنید و Twitter Video Downloader تا اپ شورتکات باز شود؛ اکنون کیفیت دانلود مورد نظرتان را انتخاب نموده و دانلود کنید.
اگر این ترفند موفق نبود می‌توانید از روش ذکر شده در پایین همین مطلب برای دانلود از طریق کامپیوتر استفاده کنید.

آموزش: چگونه می‌توان ویدئوهای توئیتر را در گوشی و کامپیوتر دانلود کرد

روش دانلود در اندروید
این دانلود در اندروید آسانتر از iOS است چرا که اپ استور اندروید یک اپ اختصاصی برای این کار دارد که به راحتی این کار را انجام می‌دهد. این اپ (که توسط گروهی به نام Photo and Video app ساخته شده) Download Twitter Videos نام دارد.
برای استفاده از آن کافیست لینک ویدئوی مورد نظرتان در توئیتر را در میله ورود اپ مذکور قرار دهید تا دانلود ویدئو آغاز شود.
آموزش: چگونه می‌توان ویدئوهای توئیتر را در گوشی و کامپیوتر دانلود کرد

روش دانلود ویدئو در کامپیوتر
در کامپیوتر حتی نیاز به نصب اپ هم نخواهید داشت. کافیست به وبسایت‌های SaveTweetVid یا TwitterVideoDownloader مراجعه کنید. هر دوی این سایت‌ها رایگان هستند و صفا باید لینک ویدئوی مورد نظرتان از توئیتر را در کادر مربوطه در هر یک از این سایت‌ها قرار دهید، فرمت و پوشه مورد نظرتان را انتخاب کنید، و دکمه دانلود را فشار دهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها