کار در منزل شگرد جدید کلاهبرداری


کار در منزل شگرد جدید کلاهبرداری

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا از ترفند تازه کلاهبرداران سایبری با شگرد کار در منزل با مجوز پلیس فتا هشدار داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی‌محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم‌ سایبری پلیس فتا ناجا به شیوه جدید کلاهبرداری با شگرد «کار در منزل» خبر داد و اظهار داشت: افراد سودجو با انتشار آگهی‌های تبلیغاتی باعنوان کار در منزل در سایت‌های درج آگهی و شبکه های اجتماعی برای جلب نظر قربانیان در آگهی های خود از عنوان‌ (دارای تاییدیه از پلیس‌فتا) استفاده می‌کنند.

رییس پلیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم‌ سایبری پلیس فتا ناجا اعلام کرد: پلیس فتا هیچگونه مجوزی برای فعالیت تجاری، فرهنگی و ... در فضای مجازی صادر نمی کند.

وی بابیان اینکه شهروندان در فضای مجازی تنها به مراکز نظافتی که دارای مجوز هستند، اعتماد کنند تصریح کرد:با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، شاهد تبلیغات گسترده مراکز خدمات نظافتی، قالیشویی و غیره در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌های درج آگهی هستیم؛ از این رو برای اطمینان از صحت آگهی های مندرج در مطبوعات، معابر عمومی و فضای مجازی برای نظافت خانه و قالیشویی باید به سایت اتحادیه مربوطه و مراکز مجاز دارای پروانه کسب مراجعه کنید.

سرهنگ رجبی خاطرنشان کرد: شهروندان هنگام بکارگیری افراد به درخواست‌های مشکوک و غیر معقول آنان توجه نکرده و از درخواست های پیش پرداخت خودداری کنند.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس