نمایشگر خارجی 27 اینچی اپل امسال عرضه می‌ شود


نمایشگر خارجی 27 اینچی اپل امسال عرضه می‌ شود

شرکت اپل قصد دارد مک مینی‌ های خود را با نمایشگر خارجی، سال آینده به بازارهای جهانی ارائه کند.

مینگ چی کو تحلیلگر تکنولوژی به تازگی درباره نمایشگر‌های جدید اپل پیش‌ بینی‌های کرده و آن‌ها را در توئیتر به اشتراک گذاشته که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

به گزارش سایت 9to5mac؛ کو انتظار دارد اپل امسال یک مک مینی رده بالا و همچنین یک صفحه نمایش خارجی ۲۷ اینچی را عرضه کند. با این حال، او پیش بینی کرده که iMac Pro و Mac Pro تا سال ۲۰۲۳ وارد بازار نمی‌شوند. نمایشگر خارجی اپل ظاهراً مقرون به صرفه‌تر از Pro Display XDR خواهد بود، تا حدی به این دلیل که از نظر اندازه کوچکتر و فنی پیشرفته‌تر است.

اپل انتقال M۱ را در اکتبر ۲۰۲۰ آغاز کرد، بنابراین انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۲ به پایان برسد. با این حال، ممکن است این شرکت با تاخیر در تولید مواجه شده باشد، به خصوص با توجه به کمبود مداوم تراشه و اختلالات عمومی مرتبط با کرونا.

براساس گزارش‌ها، مک مینی قدرتمندتر که امسال عرضه می‌شود، شایعات قبلی را تایید می‌کند، زیرا اپل به دنبال جایگزینی پیکربندی‌های مک مینی اینتل باقی مانده با گزینه‌های Apple Silicon است. در واقع، انتظار می‌رود که یک مک مینی رده بالاتر با تراشه‌های داخلی M۱ Pro و M۱ Max در رویداد Peek performance اپل در ۸ مارس عرضه شود.

نمایشگر خارجی 27 اینچی اپل امسال عرضه می‌ شود
گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل در حال توسعه یک «مک استودیو» و نمایشگر استودیو همراه است. انتظار می‌رود استودیو نمایشگر دارای صفحه‌ای با رزولوشن ۷K و احتمالاً جانشین Pro Display XDR باشد. چیزی که به نظر می‌رسد و کو در توئیت خود پیشنهاد داده این است که اپل همچنین در حال آماده سازی یک مانیتور جداگانه و پایین‌تر برای بازار انبوه است.

بیشتر بخوانید

رویداد بهاری ۲۰۲۲ اپل و مروری بر پنج رویداد بهاری قبلی این شرکت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط