پیش بینی جذاب از قیمت دلار/ فردا 17 اسفند


بازار ارز امروز در مدار صعودی قرار گرفت و به کانال 26هزارتومانی بازگشت.

بازار ارز از ابتدای هفته جاری در مدار نزولی قرار گرفت و دلار آزاد با ورود به کانال ۲۵هزارتومان تا میانه این کانال نیز پایین آمد. دلیل این کاهش هم جدی‌تر شدن پیشرفت‌ها در مذاکرات بود و به نظر می‌رسید به زودی قرار است خبر دستیابی به توافق به گوش رسد.

اما امروز ناگهان بازار دوباره در مدار صعودی قرار گرفت و در این ساعت از معاملات، دلار آزاد بار دیگر به کانال ۲۶هزارتومان بازگشته است و در کف قیمتی این کانال معامله می‌شود.

کانون صرافان نیز قیمت دلار را ۲۴هزار و ۲۲۷تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۵۱۶تومان برای فروش اعلام کرده است. روز گذشته دلار در صرافی‌ها با قیمت ۲۴هزار و ۱۹۳تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۴۸۱تومان برای فروش معامله می‌شد.

یورو نیز در صرافی‌ها با قیمت ۲۷هزارتومان برای خرید و ۲۷هزار و ۳۲۸تومان برای فروش قیمت خورده است. در حالی که روز یکشنبه قیمت معاملاتی این اسکناس در صرافی‌های رسمی، ۲۷هزار و ۲۶۳تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۵۹۷تومان برای فروش قیمت خورده بود.

صرافی ملی نیز قیمت دلار را ۲۴هزار و ۱۸۴تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۴۲۷تومان برای فروش اعلام کرده است. روز گذشته دلار در صرافی ملی، ۲۴هزار و ۴۷۷تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۲۳۳تومان برای خرید قیمت خورده بود.

یورو نیز در صرافی‌ها با قیمت ۲۷هزار و ۶۶تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۳۳۸تومان برای فروش معامله می‌شود. یورو روز یکشنبه در تابلوی این صرافی با قیمت ۲۷هزار و ۶۱۱تومان برای فروش و ۲۷هزار و ۳۳۶تومان برای خرید نمایان شده بود.

بازار ارز این روزها شرایط بسیار حساسی را پشت سر می‌گذارد. با وجود اینکه معامله‌گران به طور کامل انتظار توافق میان ایران و غرب را می‌کشند اما از طرفی از انتظار طولانی نیز خسته به نظر می‌آیند و با هر بار طولانی شدن بیشتر و یا اخبار ضدونقیضی که از وین مخابره می‌شود، روند افزایشی را پیش می‌گیرد. حال باید دید طی روزهای آینده اخبار جدیدی از وین می‌تواند دلار را از صعود بیشتر منصرف کند؟

منبع: اقتصادآنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر