پیشنهاد ایران برای تشکیل کمیسیون اسنوکر زنان در کنفدراسیون آسیا


پیشنهاد ایران برای تشکیل کمیسیون اسنوکر زنان در کنفدراسیون آسیا

تهران- ایرنا- در دیدار سرپرست نایب رییس زنان فدراسیون بیلیارد ایران با رییس کنفدراسیون آسیا پیشنهاد تشکیل کمیسیون زنان اسنوکر در این کنفدراسیون مطرح و در هیات اجرایی بررسی می شود.  

به گزارش ایرنا، سمیه موسوی سرپرست نایب رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد که جهت سرپرستی تیم زنان اسنوکر کشورمان در قطر بسر می برد با حضور در دفتر کنفدراسیون رشته های بیلیاردی با محمد سالم رییس کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی آسیا دیدار و گفت وگو کرد.

در این نشست علاوه بر صحبت در خصوص روند مسابقات جهانی و آسیایی اسنوکر زنان و همچنین تلاش هایی که برای برگزاری این مسابقات انجام گرفته است، پیشنهاد تاسیس کمیسیون زنان در کنفدراسیون آسیایی مطرح شد.

کمیته بین المللی المپیک همواره به برابری جنسیتی در المپیک ها و رویدادهای ورزشی جهان تاکید دارد و از این جهت خلا کمیسیون زنان در فدراسیون آسیایی و جهانی بیلیارد و اسنوکر احساس می شود. لذا پیشنهادات فدراسیون بیلیارد و اسنوکر ایران در این جلسه در خصوص ایجاد کمیسیون زنان مطرح شد.

محمد سالم ضمن استقبال از پیشنهاد فدراسیون جمهوری اسلامی ایران از مطرح کردن این موضوع در هیات اجرایی کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی در آسیا خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا