صرافی FTX از ورود به اروپا خبر داد


غول تجاری FTX روز دوشنبه اعلام کرد که فعالیت خود را با دریافت مجوز از نهاد تنظیم کننده مالی اروپا در قبرس گسترش خواهد داد.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ طبق یک بیانیه مطبوعاتی، این شرکت شروع به ارائه محصولات خود به مشتریان اروپایی از طریق یک شرکت سرمایه گذاری با دریافت مجوزهای گذرنامه در سراسر منطقه اقتصادی اروپا خواهد کرد. دفتر مرکزی این نهاد جدید در سوئیس خواهد بود.

سام بنکمن-فرید، مدیر عامل و موسس FTX ، گفت: «در حالی که به رشد خود ادامه می‌دهیم، دائماً به دنبال فرصت‌هایی هستیم تا در هر بازاری که وارد می‌شویم مجوز و مقررات مناسب دریافت کنیم. ما با رگولاتورها در کشورهای مختلف در سراسر اروپا تعامل خواهیم داشت تا به ایجاد محیطی امن و مطمئن برای تجارت رمزارز ها ادامه دهیم.»

اعلامیه برای گسترش فعالیت ها، پس از یک دور جمع‌آوری سرمایه که در ژانویه اعلام شد، انجام می‌شود، تاکنون ۴۰۰ میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری سری C جمع‌آوری شده است. این اعلامیه چهار ماه پس از افزایش ارزش FTX به ۲۵ میلیارد دلار و تنها چند روز پس از آن که شرکت وابسته در ایالات متحده FTX.US اعلام کرد که ارزش آن به ارزش ۸ میلیارد دلار افزایش یافته بود، منتشر شد.

کسب و کار FTX در ایالات متحده پس از افزایش تعداد کاربران خود به ۱ میلیون و بدنبال جاه طلبی برای دنبال کردن نام های معروفی مانند Robinhood است، که توجه مطبوعات مالی را به خود جلب کرده است.

بودجه بازاریابی آن احتمالاً در این موفقیت نقش داشته است. FTX.US مالک حقوق نامگذاری استادیوم Miami Heat است و حامی رسمی تبادل رمزارز ها در لیگ بیسبال آمریکا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی