پولادگر: سهام‌داران خرد در مدیریت سرخابی‌ها نقش دارند


پولادگر: سهام‌داران خرد در مدیریت سرخابی‌ها نقش دارند

معاون وزیر ورزش و جوانان می‌گوید سهام‌داران خرد نقش قابل توجهی در مدیریت 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، محمد پولادگر، معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جشن خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: آرزوی هواداران این ۲ باشگاه برآورده شد و سهام این ۲ باشگاه در فرابورس عرضه شد تا خصوصی‌سازی دو باشگاه صورت بگیرد.

او درباره ساختمان ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این از الزامات خصوصی‌سازی است. بیش از ۸۰۰ صفحه برای بورس تهیه شده است. این ۲ ساختمان تا جایی که اطلاع دارم که به ۲ باشگاه بخشیده شده و این اتفاقی که امروز افتاد، باعث شد املاک دو باشگاه مشخص شود. این آغاز باشگاه‌داری حرفه‌ای است. خیلی از باشگاه‌های ما فقط تابلوی خصوصی دارند اما مشکلات عدیده دارند. امیدوارم این ۲ باشگاه از عرصه فوتبال خارج شوند و در رشته‌های دیگر بتوانند فعالیت کنند.

پولادگر درباره اینکه آیا سهام‌داران خرد نقشی در انتخاب مدیریت ۲ باشگاه خواهند داشت؟ گفت: قطعا خواهند داشت. تا پایان شهریور، ۵۱ درصد از سهام این ۲ باشگاه واگذار می‌شود و در اختیار دولت نیست. همه مسائل نگران‌کننده در این راستا حل خواهد شد. یکی از مسائلی که باعث نگرانی شده بود، تعویض چند باره مدیریت ۲ باشگاه بود و این اتفاق نباید دیگر رخ دهد و مدیران باید توسط سهامداران انتخاب شوند.

معاون وزیر ورزش درباره اینکه گفته می‌شود این شرایط خصوصی‌سازی، دور زدن قوانین فیفاست، خاطرنشان کرد: این کم‌لطفی دوستان است. خود فیفا دارد شرایط را کنترل می‌کند و باید الزامات احیا شود. همه مشکلات وجود دارد و این ارزش سهام که در قالب افزایش سرمایه صورت می‌گیرد و یک ریال این پول‌ها به جیب دولت نمی‌رود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند