مدال بیگی قطعی شد/ شکست چهار نماینده ایران


مدال  بیگی  قطعی شد/ شکست چهار نماینده ایران

تهران- ایرنا- رقابت‌های بوکس قهرمانی رده‌های‌ سنی‌ آسیا با صعود مقتدرانه نیما بیگی به مرحله نیمه‌نهایی و حذف چهار نماینده کشورمان ادامه‌ یافت.

به گزارش ایرنا، دوشنبه شب در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در شهر امان پایتخت اردن، پنج نماینده ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی روی رینگ رفتند که حاصل تلاش آنان، چهار شکست و تنها یک پیروزی‌ بود.

بر این اساس، "نیما بیگی" نماینده وزن ۵۴ کیلوگرم کشورمان با برتری مقابل "شباب عبدالله" از کویت ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. او در مرحله بعدی با "الجای مابلین پامیسا" از فیلیپین مبارزه می‌کند. بیگی پیش از حضور در دیدار یک‌چهارم نهایی موفق به شکست "کوزای السود" از فلسطین شده بود.

در سایر مبارزات، "علی"اصغر افشاری" در وزن ۵۷ کیلوگرم مغلوب "بختیاران آرابایف" از قزاقستان شد و از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

"امیر عباس کبودوند" بوکسوروزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان مقابل "سخراب امینوف" از ازبکستان شکست خورد و در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، "محمد پارسی" مقابل " ونشاج" از هند مغلوب شد.

همچنین، "سینا مرتضوی" در وزن ۶۷ کیلوگرم با شکست مقابل "اسلم ستوف" از قزاقستان از راهیابی به دیدار نیمه‌نهایی بازماند.

پیش از این علیرضا موسوی، سیدعلی اکبر میراحمدی و ابوالفضل دانا نیز با صعود به مرحله نیمه‌نهایی مدال برنزشان را قطعی کرده بودند.

تیم‌ ایران در حالی چهار نماینده در نیمه‌نهایی خواهد داشت که در دوره گذشته این مسابقات به ۱۰ مدال رسیده بود.

هدایت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بوکس ایران برعهده رضا مهدی‌پور به‌عنوان سرمربی و مرتضی سپهوندی، مهدی طلوتی و محمد مهدی‌پور به‌عنوان مربی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا