ایران صدرنشین مسابقات فوتبال قطع عضو آسیا ماند


ایران صدرنشین مسابقات فوتبال قطع عضو آسیا ماند

کیش - ایرنا - ملی پوشان تیم فوتبال قطع عضو ایران در بازی خود مقابل عراق با برد سه بر هیچ هر سه امتیاز بازی را از آن خود کرد و در صدر جدول قهرمانی غرب آسیا ماند.

به گزارش ایرنا، ایران در چهارمین بازی خود در نخستین دوره مسابقات فوتبال قطع عضو قهرمانی غرب آسیا برای کسب سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ ترکیه عصر دوشنبه با عراق به میدان رفت.

در این دیدار ملی پوشان ایران شامل رسول عبودی، اکبر لطفی، رحمان کرمی توانستند سه گل به ثمر برسانند و با ۹ امتیاز ایران را در صدر جدول نگه دارند.

در دومین روز بازی های مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال قطع عضو ۲۰۲۲ ترکیه دومین بازی بین ازبکستان و فلسطین بود که ازبک ها ۶ بر صفر از سد ملی پوشان سرزمین اشغالی عبور کردند.

بر اساس نتایج بازی های دو روزه هم اکنون ایران با سه برد و ۹ امتیاز در صدر جدول، ازبکستان با دو برد و ۶ امتیاز در رده دوم، عراق با یک بازی و سه امتیاز در رده سوم، هند با دو باخت و یک گل زده با صفر امتیاز در رده چهارم و فلسطین با سه بازی واگذار کرده در قعر جدول امتیازات قرار دارد.

در ادامه این رقابت‌ها چهار بازی در روز سه شنبه (سومین روز مسابقات) بین تیم های برگزار می شود که شامل هند - فلسطین، عراق - ازبکستان، عراق - هند و ایران - ازبکستان است.

در این مسابقات تیم‌های ایران، فلسطین، عراق، هند و ازبکستان حضور دارند و با هم به صورت دوره‌ای رقابت می‌کنند و سه تیم برتر جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ ترکیه را به بدست می آورند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا