بررسی موضوع صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در برنامه زاویه


بررسی موضوع صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در برنامه زاویه

در بیست و هفتمین قسمت از فصل شانزدهم از مجله علوم انسانی زاویه به موضوع «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» پرداخته می‌شود.

خبرگزاری شبستان،گروه اندیشه، بیست و هفتمین قسمت از فصل شانزدهم مجله علوم انسانی زاویه به موضوع «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» اختصاص دارد.

میهمانان این برنامه رضا تقی پور، رئیس کمیسیون طرح تنظیم مقررات فضای مجازی و جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون طرح تنظیم مقررات فضای مجازی هستند.

طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» از ابتدای مطرح‌شدن در مجلس تا روزی که با عنوان طرح «تنظیم نظام مقررات خدمات فضای مجازی» در کمیسیون مربوطه به تصویب رسید، یک هیاهوی پرسروصدا در فضای مجازی به راه انداخت.مسئله اعمال قدرتِ دولت‌ها بر اینترنت از ابتدای فراگیری رسانه‌های سایبری در جهان، در مجامع دانشگاهی و میان متخصصان علوم اجتماعی مطرح بوده است.

نگریستن از پنجره‌ی علوم انسانی به چگونگی حضور قدرت سیاسی در فضای مجازی، مجالی است دیگر که سخنان فراوان و تأمل‌برانگیزی در آن، فرصتِ شنیده شدن می‌یابند. با نگاهی فراتر و از زاویه‌ای بازتر، بحث دخالت حکومت‌ها در استفاده از اینترنت، جای تأمل و تدقیق دارد.

بیست و هفتمین قسمت از فصل شانزدهم از مجله علوم انسانی زاویه امشب چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه ساعت ۲۲ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید