جلسه بررسی راهکارهای عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه همکاری بین بنیاد و دانشگاه فرهنگیان برگزار شد


جلسه بررسی راهکارهای عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه همکاری بین بنیاد و دانشگاه فرهنگیان برگزار شد

جلسه بررسی راهکارهای عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه همکاری بین بنیاد و دانشگاه فرهنگیان با رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان , معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، حجت الاسلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، جلسه بررسی راهکارهای عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه همکاری بین بنیاد و دانشگاه فرهنگیان با حضور حجت الاسلام تقوی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان، محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، حجت الاسلام نصوری معاون فرهنگ آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و حجت الاسلام عباسعلی پور مدیر آموزش و پژوهش بنیاد در روز دوشنبه 2 اسفندماه برگزار شد.

در این رابطه حجت‌ الاسلام «محمدرضا نصوری» ، گفت: در این جلسه چند موضوع به تصویب رسید از جمله مصوبات کوتاه مدت تهیه بسته پیشنهادی برای ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت در دانشگاه فرهنگیان جهت ایام نیمه شعبان بود که این بسته شامل انجام نشست های مجازی از پنجم شعبان و در سه سطح برای اساتید،دانشجویان و کارمندان و طراحی یکسری مسابقه می شود.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی‌ موعود(عج) تصریح کرد: مصوبه بعدی بحث جامع فعالیت های مهدوی در دانشگاه فرهنگیان و امتیازهایی که از طریق برنامه های ضمن خدمت و آموزش های مجازی برای دانشجو معلمان می توانیم در نظر بگیریم، بود که قرار شد ساز و کار آن طی نشستی و با همکاری دانشگاه فرهنگیان، بنیاد و وزارت آموزش و پرورش از طریق انعقاد تفاهمنامه سه جانبه انجام شود.

وی افزود یک سیر مطالعاتی و محتواهای آموزشی برای دانشجویان فرهنگی در مدرسه مجازی ویژه دانشگاه فرهنگیان بارگذاری می شود و قرار شد برای هر ترم یک برنامه محتوایی و در قالب کانون های مهدویت این کار انجام شود.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی‌ موعود(عج) گفت: دانشگاه فرهنگیان ۸۰ کانون مهدویت در سطح کشور دارد که بنا شد در گام اول برای آنها یک دوره آموزش معارف مهدویت انجام شود که این دوره باتوجه به وضعیت بیماری کرونا یا به صورت حضوری در مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران حضرت مهدی(عج) جمکران و یا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان