ابراز امیدواری مخبر بر رفع مشکلات جانبازان در دولت سیزدهم


ابراز امیدواری مخبر بر رفع مشکلات جانبازان در دولت سیزدهم

مخبر در دیدار با جانبازان مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی دهکده نشاط ولیعصر (بقیه‌الله) اظهار امیدواری کرد دولت سیزدهم بتواند دین خود را به جانبازان ادا کرده و مسائل و مشکلات آنان را رفع کند.

ابراز امیدواری مخبر بر رفع مشکلات جانبازان در دولت سیزدهم
محمد مخبر دوشنبه شب همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، در فضایی صمیمانه با جانبازان این مجتمع به گفتگو پرداخت و پای درد و دل آنان نشست.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین در سالن ورزشی و بدنسازی این مجتمع حضور یافت و ضمن همراهی با جانبازان ورزشکار، از نزدیک نظاره‌گر تمرینات ورزشی ایشان در رشته‌های بسکتبال، بدنسازی و فوتبال‌دستی توسط جانبازان مجتمع بود.

مخبر در جمع جانبازان پس از شنیدن سخنان و مشکلات آنان، با تبریک میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز گفت: در نخستین جلسه هیات دولت گزارشی از مشکلات مطرح شده ارائه و مسائل را پیگیری خواهم کرد.

وی با بیان اینکه همه جانبازان به ویژه عزیزان ۷۰ درصد و بویژه جانبازان نخاعی با مسائل و مشکلات بسیار زیادی روبرو هستند، افزود: این جانبازان و خانواده‌های آنان بسیار تحت فشار هستند که تلاش خواهیم کرد تا حد امکان به مطالبات این عزیزان پاسخ دهیم.

مخبر به نقش فرهنگی ایثارگران و جانبازان در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: گرچه ممکن است دشمنان از تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته برخوردار باشند، اما فاقد فرهنگ ایثار و شهادت هستند و این بزرگترین موهبتی است که شهدا، جانبازان و ایثارگران در کشور ما آن را نهادینه کرده اند.

وی با بیان اینکه باید در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته تلاش شود، تصریح کرد: باید در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور به موضوعات فرهنگی توجه بیشتری معطوف شود و شجاعت و رشادت‌های فرماندهان دفاع مقدس به عنوان الگو به جوانان معرفی شود.

معاون اول رئیس‌جمهور اظهار امیدواری کرد دولت سیزدهم بتواند دین خود را به جانبازان ادا کرده و مسائل و مشکلات آنان را رفع کند.

جانبازان مجتمع دهکده نشاط ولیعصر (عج) نیز در این دیدار مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج