مشاور وزیر راه: ساخت 50 هزار واحد مسکن رزمندگان معسر سال آینده آغاز می‌شود


مشاور وزیر راه: ساخت 50 هزار واحد مسکن رزمندگان معسر سال آینده آغاز می‌شود

ایلام - ایرنا - مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران از انعقاد تفاهم نامه این وزارتخانه با ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد و گفت: عملیات ساخت 50 هزار واحد مسکن رزمندگان معسر سال آینده آغاز می‌شود.

حمید مردانیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ایلام اظهار داشت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه همگانی بوده و باید در حد توان به این خانواده‌ها خدمت‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه این وزارتخانه رتبه‌ای بالا از نظر تعداد پرسنل ایثارگران در کشور دارد که این نشان دهنده نقش موثر این وزارتخانه در دوران دفاع مقدس است، افزود: افزون‌ بر ۱۱ هزار نفر از خانواده محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران در سراسر کشور تحت پوشش این وزارتخانه هستند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات و بررسی نیازمندی‌ها و مطالبات خانواده محترم شهدا و ایثارگران از اولویت‌های کاری وزارت راه و شهرسازی محسوب می‌شود، یادآور شد: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی‌بدیل در منطقه برخوردار است.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران تاکید کرد: در این راستا تلاش می‌شود با سفر به همه استان‌ها در حد توان مشکلات و مسائل حوزه ایثارگران را از نزدیک بررسی و با برگزاری جلسات متعدد با رده‌های قانون‌گذار و اجرایی حسب تعهد و وظیفه گامی را در رفع موانع قانونی و اداری ارائه خدمات به این قشر از جامعه برداریم.

مردانیان تاکید کرد: هدف ما از سفرهای استانی این است که از نزدیک در میان خانواده های شهدا و ایثارگران این وزارتخانه در سراسر استان داشته باشیم که به طور قطع برکات زیادی دارد.

وی اضافه کرد: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری اگر ما این امر را انجام ندهیم، به طور یقین دشمنان وارد عرصه خواهند شد و باید قدر خانواده های شهدا و ایثارگر را دانست و از آنان تقدیر کرد تا فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه گسترش یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص