رسمی ؛ بازیکنان محروم پرسپولیس در آستانه داربی مشخص شدند


رسمی ؛ بازیکنان محروم پرسپولیس در آستانه داربی مشخص شدند

در فاصله یک هفته مانده به دربی و در شرایطی که سرخ‌ها باید برابر نفت مسجدسلیمان قرار گیرند، بحث درباره بازیکنان در آستانه محرومیت این تیم شدت یافته است. نوشته رسمی ؛ بازیکنان محروم پرسپولیس در آستانه داربی مشخص شدند...

رسمی ؛ بازیکنان محروم پرسپولیس در آستانه داربی مشخص شدند

میلاد سرلک نه ، مهدی ترابی و وحید امیری در آستانه محرومیت از دربی در فاصله یک هفته مانده
نویسنده : خبرگزاری Parsfootball
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 | 12:18
رسمی ؛ بازیکنان محروم پرسپولیس در آستانه داربی مشخص شدند

در فاصله یک هفته مانده به دربی و در شرایطی که سرخ‌ها باید برابر نفت مسجدسلیمان قرار گیرند، بحث درباره بازیکنان در آستانه محرومیت این تیم شدت یافته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هر فصل قبل از بازی با استقلال همه حواس‌ها به بازیکنان در آستانه محرومیت دو تیم است و اینکه در دیدار ماقبل آخر کدام نفرات، این بازی بزرگ را از خخ خواهند داد. در برخی فصول اینگونه بوده که مربی از ترس از دست دادن بازیکن مهمش او را در بازی ماقبل دربی بیرون گذاشته و میدان نداده است تا ریسک محرومیت و مصدومیت او را به جان نخرد اما در برخی فصول حساسیت اینقدر بالا بوده که هر بازی حکم فینال را داشته و نمی‌توان بازیکنی را بیرون گذاشت و خود این عمل یک ریسک بزرگ به حساب می‌آید و ممکن است منجر به از دست رفتن امتیازهای مسابقه ماقبل دربی شود.

پرسپولیس در بازی بعدی‌اش باز هم بیرون از خانه و باز هم در خوزستان باید به میدان برود. این بار حریف سرخ‌ها نفت مسجدسلیمان و تیم محمود فکری است که البته شرایط متفاوتی نسبت به صنعت نفت دارد اما مصاف با این تیم ته جدولی هم حساسیت‌ها و دشواری‌های خودش را خواهد داشت.

در بازی با صنعت نفت آبادان احسان پهلوان تنها بازیکن پرسپولیس بود که اخطار گرفت و او هم سه‌اخطاره شد. از سوی دیگر مدتی است وحید امیری و مهدی ترابی سه اخطاره‌اند و حالا پهلوان هم به این جمع اضافه شده است. البته دیروز ابتدا گفته شد میلاد سرلک دیگر بازیکن مهم پرسپولیس هم سه‌اخطاره است اما دوباره گفتند او دواخطاره است و خطر محرومیت فعلاً او را تهدید نمی‌کند.

در عین حال هم امیری هم ترابی و البته پهلوان سه بازیکن برتر و آماده پرسپولیس در خط میانی هستند که غیبت هر کدام‌شان برای دربی حساس پیش رو می‌تواند تعیین کننده و اثرگذار باشد. البته با توجه به باخت سرخ‌ها در آبادان بعید است یحیی به این بازیکنان مقابل نفت مسجدسلیمان استراحت بدهد و تنها راه این است که حواس این نفرات جمع باشد تا در مسجدسلیمان اخطار نگیرند.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی