تیرخلاص یحیی به تمدید فوق ستاره پرسپولیس


تیرخلاص یحیی به تمدید فوق ستاره پرسپولیس

قرارداد سیدجلال حسینی در پایان فصل تمام می شود و او می تواند از جمع سرخپوشان جدا شود

به نظر می رسد پس از سال ها پرسپولیسی ها باید با کاپیتان مقتدر خود خداحافظی کنند.

باشگاه پرسپولیس قرار است طبق نظر یحیی گل محمدی با بازیکنانی که این فصل قراردادشان به پایان می رسد تمدید قرارداد کند. نفراتی چون مهدی ترابی، احسان پهلوان، میلاد سرلک و ... که از سوی یحیی به باشگاه معرفی شده اند اما نکته ای که در این میان جالب به نظر می رسد این است که سرمربی پرسپولیس هنوز در مورد سیدجلال حسینی تصمیم نگرفته است.

به هرحال این یک واقعیت است که یحیی گل محمدی علاقه زیادی دارد تا تیمش را با دو مدافع میانی جوان و پرقدرت و طبق نظر و سلیقه فنی خود بچیند و در این دو فصل نیز مدافعان زیادی را به پرسپولیس منتقل کرده اما درنهایت این جلال حسینی بوده که باز هم به داد خط دفاعی سرخ ها رسیده و گوی سبقت را از بقیه ربوده است و حالا هم به همراه جوان ترین مدافع پرسپولیس زوج میانی خط دفاعی سرخ ها را تشکیل می دهند.

اخباری به گوش می رسد مبنی بر این که یحیی گل محمدی به کاپیتان تیمش پیشنهاد کرده در پایان فصل ضمن خداحافظی از فوتبال به کادرفنی قرمزها اضافه شود.

گفته می شود دلیل این تصمیم از سوی یحیی گل محمدی اعتقاد به جوان گرایی است که البته در دو سالی که در پرسپولیس حضور داشته کمتر چنین دیدگاهی در مورد او صدق کرده و ...!

به هر روی آن هایی که در جریان اخبار روز فوتبال ایران هستند می دانند سیدجلال حسینی از سال ها قبل اعلام کرده بود دوست دارد با پیراهن ملوان از فوتبال خداحافظی کند و جالب این که در سردرگمی کادرفنی پرسپولیس برای تمدید قرارداد با حسینی، ملوان نیز در تلاش برای صعود به لیگ برتر است.

حالا باید منتظر بود و دید هواداران پرسپولیس پس از سال ها درخشش سیدجلال در مرکز خط دفاعی شاهد خداحافظی او از تیم محبوب شان خواهند بود یا نه؟

منبع: طرفداری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی