اصلاحیه خبر افزایش ساعت کاری مترو


اصلاحیه خبر افزایش ساعت کاری مترو

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، زمان اعزام آخرین قطار مترو از ایستگاه‌های مبدأ و از روز چهارشنبه (18 اسفند ماه) را ساعت 23 اعلام کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، از روز چهارشنبه (۱۸ اسفند ماه)، اعزام آخرین قطار از ایستگاه‌های مبدأ ساعت ۲۳ خواهد بود.

افزایش ساعت خدمات‌رسانی متروی تهران تنها در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت انجام می‌شود و خط تهران کرج، هشتگرد و فرودگاه امام خمینی (ره) تغییری نخواهد داشت.

همچنین این تغییرات مختص ایام پایانی سال است و با توجه‌ به کاهش تعداد مسافران در تعطیلات نوروزی، برنامه حرکت قطارها در این ایام با توجه‌ به حجم تقاضا بهینه‌سازی شده و همچنین از ۱۴ فروردین به حالت قبلی باز خواهد گشت.

پیش از این مهدی شایسته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در گفت‌وگو با ایسنا از افزایش ساعت کاری مترو در روزهای پایانی سال تا ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه خبر داده بود که مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در این اصلاحیه‌، اعزام آخرین قطار از ایستگاه‌های مبدأ را ساعت ۲۳ اعلام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟