اعتراض دبیرستاد حقوق بشر از مصونیت اعطایی کشورهای غربی به منافقین


اعتراض دبیرستاد حقوق بشر از مصونیت اعطایی کشورهای غربی به منافقین

غریب‌آبادی گفت: جمهوری اسلامی ایران از بعد از پیروزی انقلاب تا به امروز، یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، کاظم غریب‌آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد، رئیس شورای حقوق بشر، روسای شورا، کمیسیون و پارلمان اروپا از مصونیت اعطایی از سوی کشورهای غربی به گروهک جنایتکار و تروریستی منافقین انتقاد کرد.

در این نامه آمده است:

جمهوری اسلامی ایران از بعد از پیروزی انقلاب تا به امروز، یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم و جولانگاه گروه های تروریستی داخلی و خارجی بوده و در این مدت، هزاران انسان بی گناه به دست آنان شهید و یا به شدت مجروح شده اند. در این میان، بیشترین ترورها که مصداق جنایت علیه بشریت است، توسط گروهک تروریستی منافقین در ایران انجام شده است.

در معرفی منافقین همین بس که مهمترین اولویت و مبنای اصلی عملکرد آن، ترور و قتل افرادی است که با آنان هم نظر نبوده و آنان را منکر می شدند. این مسئله را می‌توان به طور مشهود، در اسناد و بیانیه های منتشره توسط آنان مشاهده نمود.

این نهاد تروریستی با چنین کارنامه سیاهی، از همان ابتدا در برخی کشورهای اروپایی تشکیلات اداری داشته و عوامل آن علیرغم درخواست‌های بی شمار و مستند جمهوری اسلامی، بدون هیچ محدودیت و پیگرد قضائی، آزادانه در کشورهای اروپایی تردد نموده و برخی از این کشورها تبدیل به مکانی امن برای آنان شده اند. با توجه به مصونیت اعطایی از سوی کشورهای غربی به این گروهک و پهن نمودن فرش قرمز برای حضور در جلسات و نشست‌های دولت و پارلمان و حتی حمایت مادی و معنوی از آنان، در کمال تأسف مدتی است شاهد آن هستیم که سران این نهاد جانی و خطرناک، چهره حقوق بشری به خود گرفته و خود را حامی حقوق بشر معرفی می‌نمایند.

پس از خروج مشکوک، تأسف‌بار و سیاسی نام این گروهک از فهرست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا، متأسفانه مشاهده می شود برخی نمایندگان پارلمان اروپایی و همچنین مقامات دولتی و نمایندگان پارلمان کشورهای اروپایی، ضمن نادیده گرفتن دروغ پردازی های آشکار این گروهک در مسئله حقوق بشر و همچنین جنایات ارتکابی، با موضع گیری و صدور بیانیه از این نهاد تروریستی حمایت میکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق