حمله آتشین اسطوره استقلال به سردار آجورلو + جزئیات


حمله آتشین اسطوره استقلال به سردار آجورلو + جزئیات

سیروس دین‌محمدی پیشکسوت استقلال گفت : جدیداً آقای آجورلو هر کسی که در پاس بازی کرده، به آن سمت می‌دهد و به نظر من این درست نیست باید سمت را به بازیکنان استقلال بدهند، هر چند که آن‌ها هم استقلال بازی کرده‌اند اما همه‌ آن‌ها را ببینید ریشه‌شان از تیم پاس است. نوشته حمله آتشین اسطوره استقلال به سردار آجورلو + جزئیات...

حمله آتشین اسطوره استقلال به سردار آجورلو + جزئیات

سیروس دین‌محمدی : جدیداً آقای مصطفی آجورلو هر کسی که در پاس بازی کرده، به آن سمت می‌دهد و به نظر من این درست نیست
نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 | 20:30
حمله آتشین اسطوره استقلال به سردار آجورلو + جزئیات

سیروس دین‌محمدی پیشکسوت استقلال گفت : جدیداً آقای آجورلو هر کسی که در پاس بازی کرده، به آن سمت می‌دهد و به نظر من این درست نیست باید سمت را به بازیکنان استقلال بدهند، هر چند که آن‌ها هم استقلال بازی کرده‌اند اما همه‌ آن‌ها را ببینید ریشه‌شان از تیم پاس است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیروس دین‌محمدی پیشکسوت استقلال در واکنش به غیبت خود در جلسه‌ی شب گذشته خصوصی‌سازی باشگاه استقلال گفت:

من در جلسه دیروز نبودم؛ به نظر من، هنوز خصوصی‌سازی هیچ امتحانی پس نداده است. همه می‌گویند استقلال و پرسپولیس خصوصی اداره می‌شدند و شرایط سختی بود، چون وزارت ورزشی نبود که پول بدهد و درآمدزایی از طرف حضور هواداران و فروش بازیکن و … می‌توانستند دو تیم را اداره کنند. اگر این بحث است که این‌ها دارند به بورس می‌روند و تیم برای هواداران، به نظرم این اتفاق درستی نیست.

دین‌محمدی در واکنش به خصوصی‌سازی دو باشگاه گفت:

چون شما نگاه کنید موقعی که بازیکن پول ندارد و چک آن پاس نمی‌شد، اولین چیزی که مدیرعامل به بازیکن می‌گوید این‌که به وزارت ورزش بروم و ببینم می‌توانم پول بگیرم. عملاً توپ را می‌اندازد سمت وزارت ورزش که بتواند برود از آنجا پول بگیرد و آنجا پایگاهی دارد که می‌تواند کسب پول کند؛ نمی‌تواند به بازیکن بگوید که پول ندارم، اما زمانی‌که خصوصی‌سازی باشد و پول نباشد، شما نمی‌توانید به سهامدار و … بگویید پول بدهید، چون پول باشگاه تمام شده و می‌خواهیم برویم بازیکن بخریم.

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد:

به نظر من اگر دولتی بودند، خیلی بهتر بودند، البته نظر شخصی من است چون هنوز خصوصی‌سازی امتحانش را پس نداده و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. شک نکنید یکسری از نفراتی که می‌آیند پول بدهند، امکان دارد بگویند این را نگذار و آن را بگذار تا تیم ببازد! هنوز ما به آن فرهنگ نرسیده‌ایم، بعداً متوجه خواهیم شد که سیروس دین‌محمدی چه گفت، چون هنوز به آن فرهنگ نرسیدیم.

دین‌محمدی که در مخالفت با خصوصی‌سازی توضیح داد:

من سهامدار باشگاه هستم و فرضاً الان ۱ میلیارد سهام باشگاه است و به فینال آسیا رفت می‌شود ۵ میلیارد، آیا آن زمان به من پول می‌دهند؟ الان وزارت ورزش پول استقلال و پرسپولیس را می‌دهد چون بودجه تعریف کرده، حالا به استقلال ۲۵ میلیارد می‌دهد و پرسپولیس ۳۰ میلیارد ولی می‌دهد چون بودجه برای آن‌ها دارد.

او درباره‌ی آینده این پروسه گفت:

من الان هم می‌گویم که این اتفاق نمی‌افتد؛ نظر شخصی خودم را هم می‌گویم، اگر بیفتد هم به بن‌بست می‌خورد.

دین‌محمدی درباره‌ی جذب مدافع برزیلی پاسخ داد:

من که او را ندیدم و نمی‌شناسم؛ بازی‌اش را ندیدیم و شرایط او را نمی‌دانیم، حتما کادرفنی فیلم بازی‌های او را دیده و مورد تایید کادرفنی است. انشالله که بتواند جای خالی یزدانی و مرادمند را پر کند.

سیروس دین‌محمدی درباره‌ی غیبت در جلسات پیشکسوتان استقلال گفت:

من در هیچ جلسه‌ای که باشگاه برای پیشکسوتان گذاشته است، شرکت نکرده‌ام و دیروز هم نرفتم؛ احساس می‌کنم آقای آجورلو با این جلسات حرمت پیشکسوتان را پایین می‌آورد، به نظرم گاهی اوقات شما دارید یار جمع می‌کنید، به نظرم احترام به پیشکسوت خیلی مهم است. آقای آجورلو یار جمع کردن این‌گونه نیست، این‌گونه است که به داد بازیکنان دهه ۶۰ استقلال برسی که همه‌شان تیم را با چنگ و دندان نگه داشتند.

او با انتقاد از آجورلو ادامه داد:

بروید دنبال آن‌ها، نه این‌که با شام و ناهار جمع‌بندی کنید و بخواهید برای خود یار جمع کنید؛ پیشکسوت آن‌هایی هستند که در دهه ۶۰ برای باشگاه مفت بازی کردند و باید برویم آن‌ها را پیدا کنیم؛ می‌خواهم اسم ببرم، جعفر مختاری‌فر، نعلچگر، شاهرخ بیانی، مهدی فنونی‌زاده و … . این‌ها در دهه ۶۰ برای تیم خیلی مفت بازی کردند، پیشکسوت آن‌ها هستند و اگر می‌خواهید پیشکسوت دعوت کنید، سیروس دین‌محمدی را دعوت نکنید و امثال این پیشکسوتان دهه ۶۰ را دعوت کنید.

دین‌محمدی در تکمیل صحبت‌هایش درباره تکریم پیشکسوتان گفت:

فقط به خاطر یک شام نیست، باید وضعیت آن‌ها را جویا شوند؛ شاید یکسری از آن‌ها نیاز مالی نداشته باشند ولی دوست دارند که برایشان ارزش قائل شوند؛ یکسری از آن‌ها هم شاید نیاز مالی داشته باشند و در این مسئله شک نکنید. من در این جلسات احترام می‌گذارم، آقای کشاورز که زنگ زدند ایشان بزرگ من هستند، ولی برای یک شام یا ناهار من هیچ‌وقت نمی‌روم. باید برنامه‌ی ویژه‌ای پیشکسوتان داشته باشند، خیلی از پیشکسوتان من دیروز با آن‌ها صحبت کردم، گفتند سریع به آن‌جا رفته‌اند و از جلسه خارج شده‌اند.

پیشکسوت استقلال در ادامه‌ی انتقادات خود از مدیرعامل این باشگاه گفت:

جدیداً آقای آجورلو هر کسی که در پاس بازی کرده، به آن سمت می‌دهد و به نظر من این درست نیست؛ می‌خواهید من ۱۰ نفر را بشمارم که در پاس بازی کرده‌اند و الان در استقلال سمت گرفته‌اند، باید سمت را به بازیکنان استقلال بدهند، هر چند که آن‌ها هم استقلال بازی کرده‌اند اما همه‌ی آن‌ها را ببینید ریشه‌شان از تیم پاس است. پس استقلالی‌های قدیمی چه شدند که برای این تیم زحمت کشیدند؟ همه کسانی که آقای آجورلو به آن‌ها سمت داده قبلاً در پاس بازی کرده‌اند و من نمی‌خواهم اسمی بیاورم.

سیروس دین‌محمدی درباره‌ی شرایط فنی استقلال گفت:

به نظر من استقلال فوق‌العاده دارد کار می‌کند، از نظر دوندگی و پرس استقلال فوق‌العاده است و من ندیدم که این تیم از نظر بدنی کم بیاورد و این خیلی خوب است و به طراحی تمرین و بدنساز خوب بر می‌گردد؛ بدنساز خوب خیلی مهم است و به نظرم بدنساز استقلال بی‌نظیر دارد کار می‌کند که این‌گونه بدن بازیکنان همواره روی فرم است. من امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد و بتوانند قهرمان شوند.

دین‌محمدی در بخش پایانی صحبت‌هایش در واکنش به نبرد مجیدی و منصوریان پاسخ داد:

دو همبازی و یار قدیمی فکر کنم نبرد جالبی شود؛ شما وقتی نبرد چلسی-لیورپول را نگاه می‌کنید، گلی رد و بدل نمی‌شود اما آدم از تماشای بازی و خلق موقعیت‌های پرشمار لذت می‌برد. امیدوارم که بازی استقلال و صنعت نفت هم بازی جذابی باشد.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان