گاز شهرستان هلیلان ایلام وصل شد


گاز شهرستان هلیلان ایلام وصل شد

ایلام - ایرنا - فرماندار هلیلان گفت: گاز شهرستان هلیلان که به دلیل تعمیرات خط لوله از روز یکشنبه 15 اسفند ماه قطع شده بود به مدار بازگشت.

کوروش عیوضی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از مردم ولایتمدار هلیلان گفت: خوشبختانه با پیگیری و تلاش شبانه روزی و همراهی استاندار و همچنین اهتمام جدی تمامی مهندسان و دست اندرکاران حوزه تعمیرات شرکت گاز، کمتر از موعد تعیین شده عملیات خط لوله گاز به اتمام رسید و گاز این شهرستان دوباره به مدار بازگشت.

وی افزود: از حدود سه هفته پیش بحث قطعی گاز شهرستان برای چند روز به دلیل تعمیرات خط لوله مطرح شد که تلاش کردیم تا مهیا بودن شرایط از نظر تامین سوخت تمامی منازل، این مهم با تاخیر انجام شود.

عیوضی تاکید کرد: پس از جلسات متعدد در استان و شهرستان تلاش شد جایگاه های سوخت شهرستان فعال شود تا مردم بتوانند سوخت مورد نیاز خود را برای زمان قطعی گاز ذخیره کنند که خوشبختانه این مهم نیز به خوبی انجام شد.

عیوضی بیان داشت: روز یکشنبه پس از قطعی گاز، بلافاصله خط فرعی برای اتصال لوله گاز نانوایی های شهر توحید ( مرکز شهرستان هلیلان ) متصل شد تا نانوایی مرکز شهرستان بتوانند به مردم خدمات ارایه دهند و در کنار آن، نانوایی سیار با هماهنگی فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع ) استان ایلام به شهرستان اعزام و در این چند روز فعال و به مردم خدمات رایگان ارائه کرد.

به گزارش ایرنا، به منظور تعمیرات شبکه گاز صادراتی به کشور عراق ، گاز شهرستان هلیلان از ۱۵ تا ۱۷ اسفندماه قطع شد که پس از اتمام این عملیات امشب شبکه گاز این شهرستان دوباره به مدار بازگشت.

شهرستان هلیلان با ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری مرکز استان ایلام واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان