رونمایی از کانسپت خودروی برقی Polestar مجهز به پهپاد


رونمایی از کانسپت خودروی برقی Polestar مجهز به پهپاد

دومین خودروی کانسپت Polestar یک کانورتیبل است که به یک پهپاد مجهز است.

در حال حاضر خودروی Polestar ۲ در حال تولید است و به تازگی نیز شرکت Polestar از جدیدترین ایده خودروی برقی خود یعنی کانسپت کانورتیبل Polestar O۲ رونمایی کرد.

ماکسیمیلیان میسونی رئیس طراحی Polestar در بیانیه مطبوعاتی اخیر خود گفت: کانسپت خودروی Polestar O۲ چشم انداز ما از عصر جدیدی از خودرو‌های اسپورت است. این خودرو با آمیختن لذت رانندگی و نیروی برقی ترکیب جدیدی از احساسات را در یک ماشین ارائه می‌دهد.

گفته می‌شود O۲ از همان پلتفرم یکپارچه آلومینیومی سفارشی که این شرکت برای Polestar ۵ استفاده می‌کند بهره خواهد برد و به طور کلی شبیه طرح مفهومی Precept است.

این خودرو طراحی در حال تکامل Polestar را نشان می‌دهد و اشتراکاتی نیز با بقیه خودرو‌های این شرکت خواهد داشت. خودروی آینده O۲ با فاصله کوتاه‌تر بین دو محور، حالت اسپورت‌تر و تهاجمی‌تری نسبت به Polestar ۲ خواهد داشت.

رونمایی از کانسپت خودروی برقی Polestar مجهز به پهپاد

رانندگان همچنین می‌توانند به لطف پهپاد فیلمبرداری یکپارچه O۲ از ماجراجویی‌های خود فیلمبرداری کنند. این پهپاد که دارای دوربین خودران است با همکاری Hoco Flow ساخته شده و می‌تواند تا سرعت ۵۶ مایل در ساعت را دنبال کند و پس از پارک خودرو، می‌توان فیلم‌های گرفته شده را ویرایش کرد و با سیستم اطلاعات سرگرمی مرکزی به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید

استون مارتین والهالا خودرویی با ۹۳۷ اسب بخار قدرت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش