یک پیشنهاد وسوسه انگیز برای مهاجم سرخپوشان


یک پیشنهاد وسوسه انگیز برای مهاجم سرخپوشان

به نظر می‌رسد بروسیا دورتموند تاکنون نتوانسته بر سر مبلغ انتقال کریم آدیمی با سالزبورگ به توافق برسد.

در حالی که به نظر می‌رسید انتقال کریم آدیمی به دورتموند در مراحل پایانی خودش قرار داشته باشد، اما گویا مذاکرات بین سالزبورگ و دورتموند اکنون متوقف شده است. همچنین یوسف موکوکو نیز به دلیل دریافت نکردن زمان بازی مناسب، خواهان ترک دورتموند است.

به گزارش طرفداری و به نقل از روهر ناخریشتن، مذاکرات برای کریم آدیمی بین بروسیا دورتموند و سالزبورگ متوقف شده است. رقم پیشنهادی دورتموند برای خرید آدیمی با مبلغ درخواستی سالزبورگ برای فروش بازیکنش، اختلاف زیادی دارد. سران دورتموندی حاضر به پرداخت مبلغ ۴۰ میلیون یورویی برای این بازیکن نیستند. پیشنهاد دورتموند به سالزبورگ، ۳۰ میلیون یورو بوده است. با این شرایط احتمال منتفی شدن این انتقال نیز وجود دارد.

موکوکو خواهان خروج از باشگاه در تابستان آتی

به نقل از بیلد، یوسف موکوکو به دلیل کمبود زمان بازی در حال برنامه ریزی برای خروج از دورتموند در تابستان آتی است. هر چند که دورتموند دوست دارد این بازیکن را حفظ کند اما اگر نتوانند تا تابستان او را متقاعد کنند، یک انتقال قرضی نیز قابل تصور است. اما در ابتدا باید برای انجام این کار، قرارداد موکوکو با دورتموند تمدید شوذ. قرارداد این بازیکن تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد. مدیر برنامه‌های موکوکو قبل تر نیز گفته بود که مطمئن نیست که او قراردادش را با دورتموند تمدید کند. با این حال خود بازیکن نیز خواهان باقی ماندن در بوندسلیگا است. موکوکو قصد دارد به باشگاهی برود که در آنجا تبدیل به یک مهره ثابت شود. چیزی که سران دورتموندی نمی‌توانند برای او تضمین کنند.​​​​​​​

منبع: طرفداری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی