دعوت نوجوانان استان مرکزی به شرکت در مسابقه نامه‌نگاری اتحادیه جهانی پست


دعوت نوجوانان استان مرکزی به شرکت در مسابقه نامه‌نگاری اتحادیه جهانی پست

مدیرکل پست استان مرکزی از برگزاری مسابقه نامه‌نگاری سال 2022 اتحادیه جهانی پست خبر داد و گفت: نوجوانان استان مرکزی نیز همانند سایر استان ها در کشور می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اتحادیه جهانی پست همه ساله موضوعی را برای برگزاری مسابقه نامه نگاری در سطح کشورهای عضو اتحادیه مطرح می‌کند و موضوع مسابقات در بیشتر مواقع با توجه به مسائل و مشکلات جهانی و عموما برای گروه سنی نوجوان در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقه از نوجوانان خواسته شده که نامه ای به یکی از مسئولین نوشته و توضیح دهند که " چرا و چگونه باید در خصوص بحران آب و هوا اقدام کنند".

مدیرکل پست استان مرکزی تصریح کرد: فقط نوجوانان در سنین ۹ تا ۱۵ سال امکان شرکت در این مسابقه را دارند و همه نامه ها باید ویژگی های مربوط به نامه نگاری را حفظ کرده و حاوی نام نگارنده در ذیل نامه باشند. مشخصات کامل، شماره تماس و نشانی کامل فرستنده در پشت نامه درج شود.

عباسی ادامه داد: تمامی نامه ها باید دستنویس و موکدا در راستای موضوع عنوان شده تهیه شود و حداقل دارای ۸۰۰ کلمه باشد.

وی بیان کرد: نوجوانان در استان مرکزی می توانند نامه های خود را از طریق دفاتر پست سراسر کشور به روابط عمومی پست استان خود ارسال کنند. آخرین مهلت ارسال آثر ۸ فروردین ۱۴۰۱ خواهد بود.

عباسی خاطرنشان کرد: نوجوانان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایتpost.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت