افشاردوست: شهداب زودتر از برنامه‌ به فینال رسید


افشاردوست: شهداب زودتر از برنامه‌ به فینال رسید

مشاور فنی تیم والیبال شهداب یزد گفت: شهداب، زودتر از برنامه‌ای که در نظر داشت حضور در فینال لیگ برتر را تجربه کرد.

محمود افشاردوست، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد روند پیشرفت این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر و رسیدن به فینال این رقابت‌ها اظهار داشت: تیم شهداب در نیم فصل نخست با وجود داشتن دو مربی بسیار خوب و زحمتکش و تلاش بازیکنان، نتوانست نتایج مدنظر مدیریت مجموعه را کسب کند. کادر فنی جدید در نیم فصل دوم به بررسی دقیق نحوه بازی، آمادگی جسمی و ذهنی بازیکنان و سیستم بازی تیم پرداخت و به این نتیجه رسید که با تغییرات کوچکی در نحوه تمرین و تقویت ذهنی بازیکنان می‌توان نتایج بسیار خوبی کسب کرد.

مشاور فنی تیم والیبال شهداب یزد ادامه داد: کادر فنی جدید به هدف‌گذاری فعالیت‌های تیم پرداخت و حتی تعداد پیروزی‌ها و قرارگیری در جدول رده‌بندی نیز تخمین زده شد. ما پله پله پیش آمدیم تا به پلی‌آف و سپس فینال رسیدیم. در این راه نیز حریفان بسیار سختی مثل مس رفسنجان و فولاد سیرجان را از پیش رو برداشتیم.

افشاردوست گفت: باید در نظر داشت که باشگاه‌داری به معنای واقعی آن و صورت ساختاری، خیلی کم در ایران وجود دارد و مجموعه‌های ورزشی به صورت تیمداری اداره می‌شوند. حضور مجموعه‌های خصوصی با هزینه شخصی در ورزش بسیار ارزشمند است و باید کاری کرد که مجموعه‌های خصوصی بیشتری، ترغیب به تیم‌داری در لیگ‌های حرفه‌ای شوند. این کار نیاز به برنامه‌ریزی بلندمدت دارد.

دبیر پیشین فدراسیون والیبال تصریح کرد: باشگاه شهداب با برنامه 10 ساله وارد لیگ برتر والیبال شده و در حال حاضر، چهارمین سال برنامه خود را سپری می‌کند. این باشگاه به دنبال ساختارسازی بهتر ورزشی است.

مربی پیشین تیم ملی والیبال گفت: شهداب، زودتر از برنامه‌ای که در نظر داشت به فینال لیگ برتر رسید. قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های آسیا و حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان، جزو برنامه‌های باشگاه است. به اعتقاد ما با برنامه می‌توان کارها را پیش برد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...