اجرای مصوبات سفر هیات دولت، عقب‌ماندگی‌های تاریخی گلستان را برطرف می‌کند


اجرای مصوبات سفر هیات دولت، عقب‌ماندگی‌های تاریخی گلستان را برطرف می‌کند

گرگان - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: اجرای کامل مصوبات سفر اخیر هیات دولت، عقب‌ماندگی‌های تاریخی استان در بخش‌های گوناگون را برطرف خواهد کرد که در این میان رسانه‌ها می‌توانند به عنوان بازوی مسوولان نقش‌آفرینی کنند.

سیدعلی مهاجر روز چهارشنبه در اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان اظهار داشت: تعداد زیاد مصوبات و اعتبارات اولیه درنظر گرفته‌شده برای این طرح‌ها، بیانگر عزم جدی دولت سیزدهم و مدیران استان برای حرکت سریع گلستان به سمت توسعه پایدار است.

وی بیان کرد: در مسیر اولویت‌بندی کمبودها و نیازهای استان نقش رسانه‌ها غیرقابل انکار است که امیدواریم همراهی رسانه‌ها تا اتمام کامل طرح‌ها و به سرانجام‌رسیدن آن‌ها ادامه پیدا کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با قدردانی از حضور فعال رسانه‌های استان در تهیه محتوای موثر پیش، حین و بعد از سفر رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت از خبرنگاران خواست مطالبه‌گری خود را برای پیگیری مراحل گوناگون اجرای این مصوبات ادامه دهند.

هیات دولت در سفر جمعه ۱۳ اسفند به گلستان اجرای ۱۱۱ طرح با ۲۵ هزار و ۶۷۷ میلیارد تومان اعتبار را به تصویب رساند.

مهاجر به دشواری فعالیت در رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: خبرنگاران با درج مطالب دقیق و مبتنی بر نظر کارشناسان می‌توانند در بهبود زندگی انسان موثر باشند و در گسترش صلح و امنیت جهانی نقش‌آفرینی کنند و یا در مقابل به برافروختن جنگ‌های خانمان سوز دامن بزنند.

هفتمین جشنواره ابوذر استان گلستان امروز چهارشنبه با تجلیل از ۳۲ برگزیده بخش‌های گوناگون به کار خود پایان داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول