کشف بیش از 900 کیلوگرم گوشت قرمز فاقد هویت در فیروزکوه


کشف بیش از 900 کیلوگرم گوشت قرمز فاقد هویت در فیروزکوه

تهران - ایرنا - رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه با اشاره به آغاز طرح تشدید نظارتهای بهداشتی، از کشف و ضبط بیش از 900 کیلوگرم گوشت قرمز فاقد هویت که در شرایط غیر بهداشتی حمل می شد خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل دامپزشکی استان تهران، محسن حمیدی اظهار داشت: در راستای صیانت از بهداشت عمومی و اجرای طرح تشدید نظارتهای بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، ۹۰۰ کیلوگرم گوشت بدون هویت و فاقد شرایط حمل بهداشتی( خودروی فاقد یخچال) و بدون مجوز حمل قرنطینه ای بوده است کشف شد.

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با دادستان شهرستان و با تشکیل پرونده قضایی کل محموله ضبط و متهم به مراجع ذی صلاح برای سیر مراحل قانونی معرفی شد.

حمیدی افزود: با توجه به اجرای طرح تشدید نظارتهای بهداشتی از ۱۴ اسفند ماه سال جاری، اداره شهرستان با بهره گیری از پرسنل دامپزشکی و با تشکیل گروه عملیاتی ویژه ثابت و سیار،تشدید نظارت بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در ایام تعطیل و منتهی به سال در تمامی نقاط شهرستان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه از شهروندان خواست:کلیه فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز دارای پروانه بهداشتی و تحت نظارت دامپزشکی خریداری و هرگونه موارد غیر بهداشتی را به شماره تلفن۷۶۴۴۲۰۰۴ اطلاع رسانی کنند.

به گزارش ایرنا، طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان تا ۱۶ اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق