کارگاه آموزشی «کتاب‌تو بساز» در قزوین برگزار می‌شود


کارگاه آموزشی «کتاب‌تو بساز» در قزوین برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی «کتابتو بساز» به همت حوزه هنری استان قزوین ویژه هنرمندان حوزه طراحی گرافیک، صفحه‌آرایی، ناشران و نویسندگان دوشنبه 23 اسفند برگزار می‌شود.

محمد رازقی در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: کارگاه تخصصی طراحی جلد کتاب، طراحی هویت بصری و صفحه‌آرایی انواع کتاب برای اولین‌بار در استان قزوین به همت حوزه هنری استان، دوشنبه ۲۳ اسفندماه ساعت ۱۶ برگزار می‌شود، مدرسان این دوره از کارگاه آموزشی بنده و مهدیه خسروانی هستیم.

وی افزود: این کارگاه با هدف اصلی استانداردسازی تولیدات حوزه نشر استان قزوین در سطح ملی حوزه کتاب با استاندارد سطح ملی ویژه هنرمندان طراحی گرافیک، صفحه‌آرایی، ناشران و نویسندگان به‌منظور آشنایی با فرایند تخصصی طراحی جلد و صفحه‌آرایی کتاب برگزار می‌شود.

مدرس کارگاه صفحه‌آرایی بیان کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی، حمایت از هنرمندان حوزه نشر است به طوری که تولیدات حوزه هنری قزوین که قرار است در سال ۱۴۰۱ منتشر شود توسط هنرمندان شهر خودمان طراحی و آماده خواهد شد، در واقع این کارگاه از جهتی جنبه اشتغال برای افراد مستعد را نیز فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: طی سال آینده مجموعه و سلسله‌نشست‌ها و کارگاه‌های مختلفی در این حوزه برگزار خواهد شد و با افرادی که با موفقیت این دوره‌ها را طی کنند قرارداد طراحی کتاب منعقد می‌شود.

رازقی یادآور شد: در نشست اول محدودیتی برای حضور افراد نداریم و علاقه‌مندان به حوزه گرافیک و نشر می‌توانند تا روز شنبه ۲۱ اسفندماه با مراجعه به سایت https://survey.porsline.ir/s/uxC۹۴۸y/ در دوره ثبت‌نام کنند، برای دوره‌های آتی که به‌صورت تخصصی‌تر صفحه‌آرایی و طراحی کتاب آموزش داده می‌شود لازمه حضور در دوره آشنایی اولیه است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری